Gå til innhold

1.svangerskapskontroll..for en lege!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde første time sist onsdag, og det var helt fantastisk. Legen min er helt utrolig. Jeg var ganske nervøs, for jeg er ikke akkurat en tynn som en syl. Jeg tok det opp med legen, men det var ikke noe problem. Blodtrykket mitt var helt normalt, noe han var veldig fornøyd med. Han sa også at selv om jeg er overvektig, har jeg ikke helseproblemer, jeg er aktiv, sitter ikke inne liksom, og det er jo veldig positivt. Smertene i ryggen er også nesten over, så det var nok bare en muskel som hadde låst seg, og ikke bekkenløsning!!!

Så nå ser jeg virkelig frem til neste torsdag, da skal jeg få svar på alle prøvene. Og den 31.oktober(to dager etter bursdagen min) skal jeg ha time hos jordmor(som holder til i samme bygg som legen).

Så nå er jeg bare kjempeglad og kjempelettet. Har hørt så mange skrekkhistorier om jenter som har blitt kjeftet huden full pga. vekt. Men legen min er bare helt topp!!

Juju, måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!!! Masse lykke til videre hvertfall! Er så mye lettere når man har en flink og ålreit lege altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...