simson Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Da ble jeg altså ikke gravid etter første dobble pergokur.....snufs.begynner miste håpet her............
Dodlimammatil2 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei, skjønner at du er trist nå, men ikke mist håpet! Skal du ha flere pergorunder?
simson Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 hei dodli,joda,fikk mens idag,å skal begynne på ny kur 5,mensdag.Har prøvd i 3 år nå,så er ikke så mye positiv lengre....vet du hvordan de tester sædprøver hos gubben?Kunna tenkt meg at han hadde tatt en tur jeg.
simson Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 ser du er gravid med to,så moro da!!!Lurer på en ting,tok du eggløsnongstest etter pergo?Hører alt blir litt forskyva etter pergo,vet jo ikke når man har el da....
sniljente2 Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 hei på deg.ikke mist håpet da simson.jeg har hatt flere omganger med pergo og blitt litt vandt med å bli skuffet.jeg skal snart begynne på trippel, og holder håpet oppe,vi har prøvd snart i to år og til tider har det vært tøft å få mens igjen liksom.men gjør det til en spennende tid og når spiren sitter så har du glemt alt strevet og blir lykkelig.det er absolut verdt det mener jeg.lykke til og hold motet oppe.stor klem.
simson Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2008 hei på deg,joda må vel bare prøve på det,men det er tung ja,når d aldri går.....skuffet hver gang.lurer nesten på om svømmerne er halvdaue jeg,hehe,for gynekologen så mange friske egg hos meg
Vegaspia Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Heisann, nå skal ikke jeg spre masse feilaktige ... ja hva skal jeg kalle det... informasjon... men hadde bare lyst å si at jeg har fått anbefalt av en venninne å begynne på dag 3 med pergo. Det skal jeg gjøre med min enkle kur denne mnd (imorgen) , det er vedr et forsøk, kanskje el ikke blir så forsinket da ??? selv har jeg gått til akupunktur i snart 5 mnd nå, men nå tærer det på pengeboka og jeg er utslitt etter all det psykiske med prøvinga. Blir jo 44 i jan, så nå er det ikke mange håp igjen... Lykke til jenter.
Mammsenvokser Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Kommer vel litt an på hvor dere bor for og få sjekka ut sæden. Men vet det lar seg gjøre på de flese sykehus + hos en del private klinikker. Mannen må levere en sædprøve i et sterilt glass, og det må skaffes ved hjelp av håndarbeid Om en bor i nærheten av sykehuset/ klinikken kan en ta prøven hjemme, men innen en time etter prøven er tatt, må den leveres for analyse. På sykehuset kan det ta en uke eller to og få svar, men gjøres det på en privat klinikk går det ofte mye raskere.
simson Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 uff ja,d skal ikke være enkelt,for oss "gamlinger" hehe,skal begynne min 2,pergo imårra nå,håper d blir noe snart.Legen så jo mange friske egg oppi der,så jeg lurer nesten på om svømmerne er litt ute av funksjon,er jo tross alt 42 han å,å en storrøyker..............jaja,er vel bare å kjøre på,gubben jobber iallefall hjemme nå,så da er det jo mye lettere at ting klaffer å.Takk for alle svar,en stor klem til dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå