Gå til innhold

HVem kommer på mandag emmas Under kl 12?

Anbefalte innlegg

Fint om jeg kunne få en tilbakemelding på hvem som kommer på mandagen(innen mandag morgen), slik at jeg kan si litt mer nøyaktig hvor stor plass vi trenger. Har reservert til 8-10, men kunne vært kjekt å vite mer da de skulle ringe meg mandag morgen :)

Ikke sånn nazi- nøyaktig, tenker bare på at det kan være fint å justere om vi blir 6 stk eller 14 liksom..... -:) De dekker jo så lækkert på.

Vi ses!

Linda :)

Fortsetter under...

Muligheter for en annen plass enn Emmas Under? Syntes ikke maten var spesielt god for den prisen. Og så var det litt "stivt" der for min smak. Men jeg er kanskje alene om det?

Kan foreslå flyt, knoll og tott, gründer, egon???

Annonse

Enig i at det er litt mer formelt på Emmas Under, men jeg tror det var derfor mange kunne tenke seg å gå dit også. Litt luksusfølelse på "tampen av livet uten baby.

Vi møtes på Emmas førstkommende, og så kan vi heller ta et av de andre stedene neste gang igjen :)

Håper du kommer likevel:)

Hei Linda og dere andre gravide damer :) Æ e tilbake på "gamle trakter" og sjekke litt, hehe... Kjenner Marit som har termin 18.desember. Æ fikk baby i sommer.

Æ har kjempelyst te å prøve Emmas under, har hørt så masse bra om den! Men litt upraktisk å ha babytreff der siden det ikke e plass te vognan...

Kunne tenke meg å komme på mandag om det er greit for dere? Tar bare med Noa-Nikolai i bilstolen, kan parkere ved Posten der. Ellers så har æ jo bæresele også om været ikke er for dårlig.

Men går helt bra om dere ikke vil ha noen andre enn gravide der altså! Bare si fra =) Skjønne det og!

Bruke egentlig å gå på babysats halv tolv te halv ett i byen på mandagan da, må tenk litt ka æ skal gjøre, e jo dumt om æ kommer klokka ett når dåkk skal møtes tolv.

Er bare 12 uker på vei, men regner med at det er plass til oss med små mager også :0) Mulig jeg stikker innom - og siden jeg innbiller meg at jeg kjenner deg, Månestråle (mulig jeg bommer skikkelig nå), så tror jeg at jeg skal våge meg på et første treff mens du enda er med...

Heia Tone!

Klart du kan komme med N-N- fint å ha enliten sjarmør for oss barnsjuke gravide... :)

Sist vi var der så hadde ei dame satt vogna si helt inne ved inngangen rett innenfor døra, var plass til ei vogn der. Evt kunne du kanskje la han stå rett utenfor vinduet med babycall? Men det finner du ut av hva som passer deg :)

Det var i alle fall et veldig koselig sted med deilig mat og litt luksus- følelse :) Gull-stoler og greier- he he

Vi blir jo sittende en god stund, så om du vil så er det bare å komme i ett- tida- kan ikke du gi meg beskjed på søndag/mandag så vet jeg når vi kommer dit? Viktig å få med seg treninga og :)

Da ses vi- plutselig :)

Linda

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...