Gå til innhold

Gutten min vil ikke spise:( Tips mottas med takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille på 15mnd har blitt syk igjen (feber)...og vil ikke spise i det hele tatt.

Vet at dette er normalt, og alt det der, men synes det er forferdelig at han går så lenge uten mat.

Han drikker heldigvis masse da, både vann, melk og saft, men spiser som sakt ingenting.

Har prøvd med masse forskjellig uten særlig hell, så jeg lurer på om noen kan gi meg tips til hva dere får lurt i barna deres når de er syke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kjenner meg igjen..Min lille har hatt diare i snart to uker nå, vil ikke ha noe. Det eneste hun spiser er druer.

Skrevet

Jeg har hatt samme problemet med gutten min som er 17 mnd. Etter at han begynte i barnehagen har han vært MYE syk, og matlysten har det vært så som så med i disse periodene. Noe som gutten min liker veldig godt er smoothie :-) Jeg lager den av frossen frukt som jeg kjøper i hvilken som helst dagligvarebutikk. Så blander jeg med litt eplejuice, banan og vaniljekesam og kjører det i en smoothiemaskin (eller blender). Det går også an å blande havregryn inn hvis du ønsker det. En smoothie inneholdermasse vitaminer, næring og ikke minst væske. Sunt og godt for en liten kropp. Hvis det er litt igjen kan mamma'n også få. Mmmmm ;-)

PS! Jeg kjøpte smoothimaskin på Jernia til 300,-

Skrevet

Åh, Genialt!!!

Tusen takk for tipset, det skal prøves ut!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...