Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 når fikk dere den? jenta mi er 3 1/2 mnd og vi har enda ikke fått den...synes det går litt treigt ass...
blockarella Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fikk min i posten idag, og lillegutt er nå 5 uker... Det stod at den ble sendt ut etter at navneregistrerings-skjemaet ble mottatt.
Trulte76 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 min er 2 mnd og enda ikke fått den, og han skal døpes om 2 uker og jeg MÅ levere den til kirkekontoret her, så de kan levere opplysningene videre til den kommunen han skal døpes i (skal døpe han i hjemmekommuna mi) Så håper virkelig den dukker opp..bør vel ringe og purre på de..
Glad tobarnsmamma Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Vi fikk den når jenta var vel en uke..
Trulte76 Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 grrrrr ringte folkeregistret nå..navnet var enda ikke registrert.. Da får jeg ringe kirkejontoret i morra da og høre hva jeg skal gjøre visst jeg ikke får gitt de kopi av attesten :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå