Nesly Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 mener at babyen vår på 10 uker fint kan begynner å spise grøt og kokte grønnsaker nå. Hun er av den gamle skolen (74 år) Jeg bare jattet med og nevnte ike noe om at jeg har tenkt å fullamme til han er 6-8 mnd...!)
oo00oo Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 He he en får velge sine kamper med omhu..., men bare pass på at hun ikke gir babyen dette hvis hun skal passe h*n. Noen besteforeldre benytter jo muligheten til å gjøre litt som de selv mener når de har småtrolla for seg selv.
2 hjertegull :) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ah, jeg signerer denne jeg.. Babyene skal jo ikke ha grøt før de er 4 mnd på grunn av tarmsystemet, om ikke de av helsemessige årsaker må ha det da.. (som at de må ha mer nærlig og ikke blir mette av mm/mme).. Har kranglet på meg litt sinne tidligere, så jeg prøver å trå varsomt her nå Det er bare å gi beskjed til svigers om at slik vil du ha det, og slik skal det være! Og så må jeg få føye til en ting Så bra at du har tenkt å fullamme lenge! Men ettersom du har den instillingen så må du ikke bli skuffet om det ikke skulle gå.. Mange som begynner med litt tillegg (grøt osv) før 6 mnd.. Masse lykke til du.. Kos deg med din lille
Nesly Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Tror ikke hun er så gal at hun gir han middag når hun er alene med han, hehe.. (isåfall skulle hun fått høre det ja!) Men hun er a den typen som ikke er oppdatert i det hele tatt når det gjelder dagens anbefalninger. Mente blant annet at jeg skulle gi mme da han var nyfødt fordi han var så urolig; (jeg hadde masse melk!) han hadde litt vondt i magen bare, derfor han var urolig. Nei, skal ikke bli skuffet om det ikke gå, men skal prøve etter beste evne, og har stor tro på at det år! (Har mye melk og har lat veldig godt på seg til nå). Men ja, går det ikke så går det ikke. Begynte med grøt til førstemann når han var 4 mnd, Men vil drøye det lengst mulig denne gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå