Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Her er det det møkka været. Det regner masse og blåser. Utrivelig. I dag har vi sett litt tv, hørt musikk, malt litt. Lillemor har sovet litt på rommet sitt i dag. Pleier ellers og sove i vognen ute. Jeg har vasket litt klær + hengt opp + tømt oppvaske maskinen, vasket doen + trappene nede. Nå er det middags laginng straks. Dere andre?? ;o)
pinglo Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Er på jobb. Og må si det at jeg er utrolig glad for at båten jeg er ombord på nå, er godt fortøyd til kaien. hehe Regner og blåser som bare det ute.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Her har det regnet hele dagen! Nå skal det blåse opp også. Jeg leverte barna i bhg i 7.30 tiden og for på jobb. Rakk et på ærend før jeg hentet barna litt før 15.30. Vi dro hjem, gikk i fjøset og ga sauene mat. Spiste ferdig pizza til middag, lekte en liten stund på gulvet, dusja lillebror og vasket vasken og doen imens. Nå er lillebror i seng og storesøster er sur, hun skal også i seng. De trenger søvnen når de skal så tidlig opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå