rikedaspike Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Dere som har barn fra før- ble det noen reaksjoner på dette?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Eldste tulla mi har aldri reagert på noen vaksiner, heldigvis. Minstesnupp fikk den for noen uker siden, og hun hyyylskrek når de satte sprøytene (de får to nå, de får den HIB(??) også)..Underholdt helsestasjonen i ti minutter - kvarter etter det.. På kvelden var hun sur og grinete og kastet opp en gang.
digger Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Lett feber og litt slapp ut på kvelden i tillegg til hoven rundt stikkområdet. Helt vanlige bivirkninger har jeg hørt.
Ninemi Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Ingen reaksjon ved 3 mnd. Ved 5 mnd fikk hun feber og var veldig sutrete.
2hærligegutter Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Gråt når de satte sprøyta, så var det over. Men fikk en kjempe reaksjon på ettermiddagen, hylgrein i 2 timer, da fikk han panodil, og da var det over. fikk ikke noen reaksjon på den neste, her setter de den på 6 mnd
Nordhagenjentene :) Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Gråt veldig når HS satt sprøyta, men det gikk over i løpet av 5 min, litt survete på kvelden, og våknet med feber dagen etter. Hun hadde feber hele dagen, men var i godt humør. Bare litt ekstra survete når jeg ikke var kjapp nok med maten, eller da hun ble for trøtt. Og hun sov litt mer den dagen, sikkert pga feberen.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Jenta vår var ganske urolig og survete hele kvelden, og fikk litt feber. Var litt stillere enn ellers de neste par dagene, men ellers merket vi ingenting etter feberen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå