Gå til innhold

Peppes på torsdag 23.10.2008, kl 18. Hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt av bord nr 29 kl 18:00 på peppes.

Elisabeth har født en liten gutt på søndag. Han veide 3230 gram og var 50 cm lang. Gratulerer til deg til Elisabeth! Håper vi ser deg på treff snart med den nye.

Tvillinggravid

Trude :o)

Fortsetter under...

Heisann :-) Lurer litt på å komme på ett treff, men lurer på om jeg kanskje er i litt "feil" mnd :-) jeg har nemlig ikke termin før i mars, og det virker som dere er ganske fødeklare alle sammen? Har dere pleid å være mange på treff og hvilken aldersgruppe er dere i? Vil jo nødig være "gamla" på 32 :-)

Hei Smurfen76,

Jeg heter Trude og er 31år, og blir 32 i mars, så alder er nok riktig. Jeg har termin 11 januar med tvillinger, så om du har i mars så har du kommet riktig. Alle som har små eller store mager er velkomne.

Vi har vært mange på treff før, og de har gått en etter en ut i fødsel, men nå er det ihvertfall 3 som ikke har termin før neste år. Hadde vært koselig om du ville komme. Alltid koselig å bli kjent med nye folk, da jeg selv ikke er fra Sandefjord, har dette vært en super måte å bli kjent med folk på. Håper du vil komme?

Vi har holdt av bord på peppes nr 29 og det er ved vinduet på venstre side. Det er ikke vanskelig å se oss.

Trude

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...