januarbaby+maibaby Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Når begynner vi å ta dem med ut på lekeplassen for å huske å sitte i sandkassen???
kitty08 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Vi har satt henne i (baby)huske fra hun var 7 mnd - det synes hun er morsomt. Litt tidlig med sandkasse vil jeg tro - ville ventet til de ikke putter alt i munnen ;-)
Sunniva78 har to små Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Vi er ute i sandkassa:-) Gutten min er 8 mnd, og han stooortrives ute. Det er så mye spennende å ta på, ikke minst nå som det flyr blader overalt! Han krabber og sitter.
Sunniva78 har to små Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Og som Kitty sier, så putter de jo mye i munnen. Men da får han smokken litt bare:-)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Vi er ute og leker, men ikke så mye i sandkassen, nettopp fordi alt skal i munnen..:)Hun eeelsker å disse!! Hun går.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 De spiser jo sant til de er ganske store faktisk. Hvertfall har gjør de det i barnehagen jeg jobber, så det er egentlig en litt dårlig grunn til å ikke være ute Hehe. Vi er ute å husker litt, det synes han er kjempestas. Leker litt på bakken også, men ikke mye. Det er ikke fullt så stas Går ikke, men krabber
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Jenta mi er 9 mnd, hun går ikke, krabber heller ikke. Men hun kan sitte, så vi har vært mye i sandkassa. Hun har smakt sand å vært grå rundt munnen. Prøver å unngå det selvsagt men de dør ikke av å spise litt sand, bare det ikke er steiner i sanda så. Tror hun fant ut at det ikke var så godt for hun har ikke gjort det i det siste. Disser gjør vi masse, vi har egen babydisse som henger under taket ved inngangen. Til våren skal vi kjøpe egen sandkasse, og lekestativ med disser, rusjebane og klatrestativ. Gleeeder meg. Vet akkurat hvor det skal stå!=) hehe..
RødRev Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, vi har vært i sandkassen og på dissen (=huske på bergensk . Han kryper rundt og synes det er greit, men foreløpig tror jeg det er mer moro for meg..hehe..må vel oppdage det, tenker jeg. Jeg er ikke så redd for sand i munnen, men passer selvfølgelig på at han ikke gafler i seg.
ruffen Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 Vi har vært på lekeplass og i sandkasse lenge, og hun er 10 mnd. Når storebror elsker å være ute, så må jo hun også henge med, så her var det utedress fra ca 4 mnd. ) Har gått veldig fint. I starten lå hun påmagen og syntes det var kjempestas å fikle med en stein. Nå kravler hun opp i sandkasse og koser seg med spade og bøtte. ) Veldig koselig, men lurt med smokk ja, for sand er visst namnam... Greitt å ha med noen rene spader, så gjør det ikke SÅ mye om det spises på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå