madde på pergo Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Jeg har prøvd å bli gravid siden Juni 2007. Er litt lei kan du si, av skuffelsen gang på gang... Begynte utredningen for noen mnd siden da jeg i Februar plutselig mistet mensen i 3 mnd! I Mai fikk jeg Provera for å få tilbake mensen igjen... Det funket, og på 3. syklusdag begynte jeg på Pergotime dobbel dose. Har nå gått på 4 pergokurer uten resultat! Denne mnd har jeg tatt blodprøver på dag 3 i syklus, dag 12 og dag 23 for å sjekke om jeg har EL av meg selv uten pergo. Har fått time for kikkhulls operasjon i November. Hadde time 17 Okt hos legen for samtale rundt dette... Han fortalte at jeg ikke hadde noen stigning på et eller annet hormon. Dvs at jeg ikke har hatt EL denne mnd... Men, så lurer jeg... Dag 23 var jo dagen EL skulle ha blitt påvist på blodprøvene...Men, hva om EL har blitt forskjøvet da? Jeg skulle egentlig hatt mensen på Torsdag\Fredag... Men, her er det ikke antydning til mensen smerter en gang! Er veldig oppblåst i magen og tisser hver time selv om jeg ikke drikker mye... Kan jeg være gravid, selv om legen ikke så noen EL?
sniljente2 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 jeg mener og tror kansje du kan ha blitt gravid.det er ikke alltid egløsning komer når bld prøven vil vet du og kan h hatt den på ett tidligere tids punk.vi får håpe at det nå att det endelig er blitt din tur.det fortjener du virkelig.krysser finge og tær for deg.klem.
Nullenusken Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ta en test du! Er godt mulig at el har kommet på et annet tidspunkt.... Nå kjenner jeg ikke din syklus, men min gyn så egget på ul da jeg var der på dag 16? Lykke til hvertfall! Desverre er kroppen utrolig flink til å finne på symptomer også... Har blitt lurt utallige ganger på mine 28pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå