Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallais :o)

Er det noen som føler at det snart er på tide med et nytt treff? Kanskje vi skulle møtes på Eataly igjen?

Kan ikke de som har lyst til å treffes skrive seg på her, så ser vi hva vi finner på enten i slutten av uka, eller neste uke.

Håper alle koser seg med de søte små :) Var utrolig hyggelig å se alle sammen forrige uke :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med på nytt treff! Det var kjempe hyggelig forrige uke :-)

Skrevet

Jeg er med :) Vi liker Eataly, de burde sponse oss snart! Jeg er opptatt nå på torsdag men ellers ser det ganske rolig ut.

Skrevet

Jeg me er opptatt på torsdag. Mmmmmmmm..... Dessert på Eataly ;)

Skrevet

Ja nå sendte jeg nettopp en mail og sa at torsdag gikk greit men hvis det er flere det ikke passer for så kan vi kanskje satse på fredag?

Skrevet

Fredag passer fint for meg!

Skrevet

Hei.

Jeg kommer gjerne fredag.

Når er det? Kl 12?

Skrevet

Da har jeg snakket med Eataly og det var "selvfølgelig ikke noe problem" å ta med bagen på vogna inn, selv om vi blir rundt åtte stykker :) Bra sted altså!

Skrevet

Så bra! Har gruvd meg litt til å sette Heidi igjen ute - så høres veldig bra ut at vi slipper det :-)

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg gikk glipp av forrige treff, var en tur på besøk i Fredrikstad. Håper det er greit at jeg og Oda også kommer en tur på fredag:)

Skrevet

Juhuuuuuu.Så koslig at d blei fredagen istedenfor. Da kjem vi også :)

Skrevet

Så flott, da blir vi en hel gjeng :)

Bord er bestilt og barnevogner er som sagt null problem. Vi sees i morgen, gleder meg!

Skrevet

Da ser det ut som vi blir 9 stykk (eller 18) i mårra da :o) Det er jo supert! Jeg gleder meg veldig!!

Skrevet

Jeg kan nok ikke komme i morgen likevel :( Veldig lei for det - men med feber og brystbetennelse så er det best å holde seg hjemme. Så et lite tips - ikke gå ut uten ull innlegg i disse dager. Var bare en liten trilletur som skulle til...

Skrevet

Uff da, det var synd :(

Ønsker deg god bedring og så sees vi neste gang!

Skrevet

Jeg anbefaler votter også.... det skal ikke mere til enn å bli kald på fingrene. Vi må passe på "boobsa" damer :-) Til Supermom: la ho suge fra mange forskjellige kanter. Og pass på at ho tømmer brystet godt. legg ho alltid til det vondeste brystet først og ta mange varme dusjer. Dette vet du sikkert fra før, men... Håpe du bli bra att fort :-) God bedring¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...