Gå til innhold

uke 37 og merker ingen tegn til fødsel..normalt?

Anbefalte innlegg

hei.

jeg er i uke 37 nå, men jeg merker ingen tegn til fødsel. Jeg har hatt litt murringer i magen, men ingen kynnere eller noen andre plager.

når jeg leser om andre har de hatt mange tegn som sviing nedentil, lekking av fostervann, kynnere, vondt i korsryggen osv.

Jeg er jevnlig til jordmor så alt står bra til, han ligger som han skal, men hodet har ikke festet seg ennå.

Fler som ikke merker tegn til fødsel eller at det nærmer seg?

På forhånd takk for alle svar=)

Fortsetter under...

Hadde ikke noe tegn til fødsel i de siste ukene forrige gang. Fikk på termindatoen og dagen før var vi på kino og under filmen så begynte jeg og kjenne den første rien som en murrende smerte i ryggen. Dattern vår ble født 21 timer senere. Hadde ikke noe særlig kynnere, lekking av fostervann el vondt noen steder før det satte igang på ordentlig.

Nå har hodet festet seg i uke 39. Har hatt mye kynnere denne gangen, men det er mer vanlig når du er flergangsfødene. Ellers har jeg ikke noen følelse om når fødseln har planer om å sette igang...

helt normalt. Fikk ingen forvarsel sist før det hele satte i gang 4t. før vesla var født. Søstra mi spurte meg om det samme i går kveld. Hun dro herfra kl. 24 i natt og i dag tidlig før kl. 09 hadde hun blitt mamma. Hadde ingen forvarsel om det da hun var her i går

Det eneste forvarselet mitt forrige gang, var noen sekunder før vannet gikk. Da våknet jeg midt på natta, og det kjentes som om det var en liten tidevannsbølge i underlivet. Mer rakk jeg ikke å tenke før ''demningen'' brast, og fostervannet kom styrtende ut.

Denne gangen har jeg kjent at magen blir stram iblandt (tror det er kynnere), men det er enda en stund igjen til fødsel (tror jeg). Har termin 22.11.

Annonse

Jeg har det på samme måten, er i uke 38 nå... Har periodevise kynnere og mensmurringer, men så gir det seg igjen. Hodet er ikke festet og i følge jordmor ligger hun godt over bekkenbunnen foreløpig så ser ikke ut til at noe skal skje her med det første... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...