Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hva er hva?? hva er gutt og jente? og har det stemt på dere? Her gikk ringen rundt og rundt, så sinnsykt også hehe
snartentil:) Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fant bare denne, regner med det går for det samme: Nål i tråd: Holder du en nål i tråd over magen og den beveger seg i sirkler, blir det en gutt. Beveger den seg sidelengs, ventes en jente. Hos meg gikk den i ring, og jeg fikk faktisk gutt...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Herreguuud, det der var bare sykt! Jeg tok gifteringen i en tråd og holdet den voer håndleddet, og den svinget fort fram og tilbake! Tok hånden vekk, og svingingen stoppet! Tok hånden tilbake og den satte igang igjen med å svinge fort frem og tilbake!!! Jeg gjorde ingenting for å påvirke svingingen med hånden jeg holdt i snoren!
snartentil:) Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Måtte bare prøve det nå også da! Ringen gikk frem og tilbake. Kanskje det blir en jente denne gangen?!
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har hørt at om man tar den over håndleddet så er det jente hvis den går rundt og gutt hvis den går frem og tilbake,og omvendt hvis man gjør det over magen,gutt rundt og jente frem og tilbake.
Glad_mor_85 Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Frem og tilbake er gutt, sirkel er jente. ble spådd gutt sist (frem og tilbake),det ble gutt. Ble spådd gutt nå også, og det er gutt inni der. Har tilsammen spådd gutt.gutt,jente. Min søster ble spådd jente (sirkel) og fikk jente. Har mange eksempler, det kan jo bare være tilfeldig,men spørs også veldig på den som holder håret med ringen. lett å påvirke litt selv også. mvh
Glad_mor_85 Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Dette var over håndleddet by the way.
tessa888 Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg ble spådd med smykket midt over håndleddet, viste jente og det er det jeg skal ha:)
Pjuskemor Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Dette har jeg aldri hørt om før, og det høres jo rart ut. Men jeg fant en tråd nå, og i mangel av noe bedre hang jeg på innloggingsdingsen til nettbanken. Jammen begynte den å gå fram og tilbake når jeg satte håndleddet under, og når jeg tok det vekk, ble den stille. Tok hånleddet under igjen, og da kom bevegelsen tilbake.. Merkelig. Jeg vet jeg får gutt fra UL:-) Skal teste på mannen min når jeg treffer han i dag for å sjekke om dette er noe som skjer på alle:-)
Plutselig_gravid Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 Ringtesten viser gutt - men jeg venter jente;) Så stemte ikke på meg.
*Snart er vi fire* Skrevet 20. oktober 2008 #11 Skrevet 20. oktober 2008 Merkelig altså.. tok den over håndleddet, og den gikk i ring. Over magen gikk den frem og tilbake... Sprøtt... Men må teste på mannen når kan kommer hjem ja=)
Smurfeline81 Skrevet 20. oktober 2008 #12 Skrevet 20. oktober 2008 På meg gikk den først i sirkel, så stoppet den opp og begynte å pendle fram og tilbake..... Og jeg venter tvillinger! Gutt og jente! Helt sprøtt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå