* 5 om dagen * Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 nå har jeg slite siden slutten av august med bihulebetennelse.fikk da en pencilinkur,men den tok ikke helt knekken på bihulebetennelsen. Har sist uke fått skylt ørene,og da viste det seg at jeg har også ørebetennelse på samme side. går nå på en dråpekur til ørene. men så er det det da,at jeg skal ut å fly 1 nov,og har ikke lyst til å ødelegge turen vår pga bihulene,som kanskje ikke liker høydetrykket. jeg kjenner godt at det banker konstant i bihulene,men de vil ikke gi meg en ny kur... hva synes dere?? skal jeg få "masa"meg til ny pencilinkur?
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fløy med bihule-/ørebetennelse i sommer, og det gjør jeg ALDRI igjen... Nå viste det seg at jeg hadde en veldig kraftig ørebetennelse da, men likevel.. Det var veldig smertefullt, og jeg fikk dotter i ørene som det tok 3 uker å få bort... På et nivå der jeg ikke hørte hva noen sa, måtte spørre om igjen og om igjen. Hadde minimal hørsel på begge ører, og det var veldig ubehagelig. Ikke alltid antibiotika hjelper mot bihuler-/ørebetennelse. Har du prøvd saltvannsskyllinger?!??!
Tante Bassa Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Spør legen om h#n kan skrive ut en resept til deg på slimhinneavsvellende tabl. Både dattera mi og jeg er avhengig av de tabl når vi skal fly. 1 tabl 20 min før flyet tar av, og 1 tabl 20 min før flyet lander. Husker pokker ikke hva tabl heter, men det vet helt sikker legen.
Tante Bassa Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Rinexin mener jeg. Når ammetåka slår til tar det litt tid bare....hehe
ula ;o) og gutta Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Snakk med legen din og få resept på Rinexin tabletter eller på en nesespray. (evt begge deler.) Kjempevondt å fly med tette bihuler ;o(
Anne-B. Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fløy en gang jeg var tett i nesa og hadde ikke med meg nesespray. Det gjorde vondt.
* 5 om dagen * Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2008 flott jenter !!! har litt trøbbel med maskinen,så detter så fort ut her... men jeg skal høre med legen om det dere nevner, og jeg skal ha med meg nesespray,det er helt sikkert... og jeg flydde,for første gang i mitt liv,for 12 år siden,da var jeg 7 mnd på vei, og trodde jeg skulle dø på vei hjem igjen. da hadde jeg slite en uke dere nede med bihuler og forkjølelse. når jeg kom hjem var det rett på legevakta, og hadde da kraftig betennelse på begge bihulene(under hvert øye) så denne uka vil jeg ikke ødelegge med verkende bihuler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå