Gå til innhold

En ny hverdag.

leodora

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utrolig å tenke på at jentene mine snart er en måned. Og den nye hverdagen har inntatt meg for fullt.

Akkurat nå sover de søtt i vogna si, etter en helt super natt. De sov fra kvelden og til morgen - går det an å være så heldig med to små frøkner. Mamma har fått sovet endel timer i natt hun også.

Tror denne natten er et unntak da. Vi pleier å være oppe ved ca 1 og 4 tiden, og 7 kanskje..for da må jentene ha litt mat.

Jeg både ammer og gir litt flaske. Det blir mindre og mindre flaske. Og i helgen fikk jeg tak i dobbelammepute, så da kanskje vi får til det med å amme begge på en gang litt bedre. For amming tar tid med to stykker.

Jentene kom med planlagt keisersnitt, og jeg ble skikkelig dårlig. Kastet opp under og etter operasjon, og kan ikke huske at jeg så ungene noe den dagen. Jeg slapp å gå ut av sengen, men så ble formen bedre etter hvert som dagene gikk. Med lav blodprosent som førte til blodoverføring dagen da jeg reiste hjem. Det var godt å komme hjem.

Vi prøver å komme oss inn i rutiner, og som enslig mor synes jeg selv at jeg har fått det til ganske så bra. Jeg må være flink til å planlegge, og være i forkant der jeg kan.

Feks legge frem tøy på kvelden til oss alle tre hvis vi skal tidlig ut av huset. TIdlig er alt før 13 nå for tiden.

Det er godt å komme seg ut, og trille en tur. Samtidig som jeg merker at vi ikke kan ha for mange avtaler på en dag. En avtale holder, til nød to.

Jeg har også en bok der jeg noterer tider for mat og søvn, og om vært på tur. For da føler jeg at jeg har bedre oversikt.

Nå bør jeg løpe i dusjen før de to små søte jentene mine vpkner og vil ha litt mat og kos igjen, for det er jo masse kos med to små.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har fått to flotte jenter.må være travelt å være alene mrd de små,men det virker ut som du har fått gode rutiner.luksus med soving gjennom hele natta.måtte det vare. Enda en stund til mine kommer ut.lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...