LilleBanan blir storebror Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Mini fåret halvt glassmed middag men da vil han gjerne ha mer. Noen som gir ett helt glass? Han får vann, dessert og pupp også da Kansje sløyfe puppen til dette måltidet å gi helt middagsglass?? Eller begge dele?? hva gjør dere??
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jenta mi vil bare ha pupp morgen og kveld, så her er det lite med pupp på dagtid... Men hun før grøt til frokost, og grøt til kvelds. Så ett halvt glass med middag kl. 14:00, så spiser hun resten av glasset kl. 17:00. Hun er 7 mnd om en uke :-)
LilleBanan blir storebror Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 ok, takker for svar.er vellitt individuellt dette ja... finner vel ut av det:)
sweetsquirrel Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Gutten min er 7 mnd og 1 uke nå. Han får som regel et halvt glass middagsmat i 3-tiden og som regel frukt til dessert. Har bare opplevd en gang at han har spist et helt glass. Han spiser grøt til lunsj og kveldsmat, og ellers ammer jeg når jeg føler at det trengs. Gir også frukt etter grøt noen ganger, men har kuttet litt på frukten i det siste fordi han ikke er helt bra i magen. Også ammer jeg desverre fortsatt på natten :s
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Lillegutt spiser somregel ett helt middagsglass, med vann til. Drikker ikke noe melk i løpet av dagen, kun på natten.
prego Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Mi er snart 7 måneder (en drøy uke til).. hun spiser stort sett bare morsmelk... får frukt på formiddagen og en halv posjon grøt til kvelds(vil ikke ha mer enn det).. har prøvd lenge å gi henne middag.. men hun nekter å spise både hjemmelagde matretter, og de på glass.. så er litt i villrede her, men regner med hun spiser når hun er sulten?
LilleBanan blir storebror Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 takker for fine svar. Mini slukte ett helt glass i sta med vann til....he he. Så da har han vel behov for det. Er det eneste han får av fast føde bortsett fra full porsjon grøt til kvelden. Han er så og si nattavvent så da har vi endt opp med 4 måltider på dagen pluss litt frukt innimellom. Prego: det er ikke all middag han her vil ha heller. Men de pasta glassene er stortsett velkommne, er ikke så mye klumper i dem. Men du har kasnje tenkt på det:) Tok litt tid med tilvenning her også da. Brakkk seg mye i starten men det har gått seg til kan man si;)
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Her spiser hun et halvt glass med vann til, og får ikke noe mer til det måltidet. Hun får middag kl 4 da, også er det en hel porsjon grøt + 160 ml MME kl 6, så det er jo ikke så lenge til neste måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå