Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 hei.har tatt 4 tabl i skjeden for å få ut det som er der inn,p.g.a at jeg ikke har begynt å blø selv.Tok 2 tabl fredagskveld og 2 tabl lørdagsmorgen. men det hjalp iike. Så var hos legen idag og fikk 4 nye som jeg skulle ta i skjeden.hadde en m.a i 2006, husker at det var et smerte helvete..sitter her å venter på å begynne å blø, hvis jeg gjør det da?er det vanskeligere å bli gravid hvis det ender med utskrapning?!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Det er ikke vanskeligere å bli gravid etter utskrapning...har selv hatt 2. Utskrapningen er ihvertfall smertefri fysisk...men det er nå uansett vondt å miste. Sender over en klem til deg!
Mokki Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hei Jeg er for tiden i samme situasjon som deg. Har hatt en MA denne gangen. Tok 4 tabletter på tirsdag i skjeden men ingen ting skjedde. Var på sykehus dagen etterpå og fikk fire nye som jeg satte inn. fikk en ørliten blødning torsdag og fredag og på lørdag satte det virkelig i gang. Skal på ultralyd i morgen og se om alt er kommet ut og evnt. en utskrapning. I følge det jeg vet skal det ikke være vanskeligere og blir gravid etter en utskrapning. Hadde og en MA for noen år siden da tok jeg utskrapning. Fikk du ikke resept på smertestillende fra sykehuset? Jeg fikk stikkpiller som jeg satte da de andre pillene skulle settes inn. Er ikke i særlig form men ikke så gale som jeg fryktet. Håper det går bra med deg.
Lykketallet 3 Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Er noe drit dette, men var litt forberedt på det siden det har skjedd før.Fikk sm av legen idag pluss imåren, håpte på at det skulle være over til imåren.Men kanskje blødningene begynner for fullt om et par dagår, litt drit me tanke på jobben, for kan jo ikke bare være vekke fra jobb p.g.a at jeg venter på å blø..Fikk resept på paralginforte av legen!!Formen ok, men gansge trøtt/daffen!Har 2 jentår, så har tenkt tanken at ma skjer annenhver gang, me meg altså.Har du barn?Hatt 2 ma du og? Masse lykke til videre!!
vimsa .-) på overtid Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 hei amme! jeg har også to barn og to MA. ser ut til at det skjer annenhver gang her også. siste MA var nå for en uke siden, i uke elleve. har du pco? hvordan går det med deg nå? gravid igjen?
TinaP Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Hadde 2 MA med utskrapning før jeg fikk lillegutt. Når han kom så måtte jeg også ha utskrapning, da litt av morkaken hang igjen i livmoren. Selv etter 3 utskrapninger så er jeg blitt gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå