Gå til innhold

babyen 3 uker,navnet ikke klart...hjelp...

Anbefalte innlegg

Trenger litt synspunkter..Tulla er nå 3 uker og vi klarer ikke å bestemme oss.Storesøster heter Maren Victoria.Mannen min liker Sofie Alexanda-Hva mener dere om Alexandra?Jeg liker det liksom ikke helt..Jeg holder en knapp på Christina..Har dere forslag-Dobbeltnavn..gjerne a-ending på navn 2.Storesøster blir kalt Victoria..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138938930-babyen-3-ukernavnet-ikke-klarthjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner ikke et navn som passer bedre til Victoria enn Alexandra! De er begge vakre, klassiske og litt "dronningaktige" navn :-)

Jeg ville kalt jenta Alexandra Sofie, har aldri sett poenget i å kalle en unge Sofie Alexandra for kun å bruke Sofie.

Christina er og pent, men langt kjedeligere enn Alexandra, synes nå jeg.

Trenger litt synspunkter..Tulla er nå 3 uker og vi klarer ikke å bestemme oss.Storesøster heter Maren Victoria.Mannen min liker Sofie Alexanda-Hva mener dere om Alexandra?Jeg liker det liksom ikke helt..Jeg holder en knapp på Christina..Har dere forslag-Dobbeltnavn..gjerne a-ending på navn 2.Storesøster blir kalt Victoria..

Synes ikke videre om hverken Alexandra eller Christina. Da ville jeg heller valgt Kristiane/Kristiana. Evt "dratt ut" Sandrine av Aleksandra.

Skal navn nr 2 brukes som hovednavn, eller blir det Sofie? Eller er det åpent med to "nye navn"?

Synes disse kan passe til søsterens navn;

Andrine

Evelina

Celina

Emilia/Amelia

Emeline/Emelina

Elinor

Hm..nå sto det stille.

Synes Ingrid Alexandra klinger fint, hvis det ikke gjør noe at lilleprinsessa heter det da.... Ellers:

Ava Christina

Emma Christina

Eva Christina

Leah Christina

Luna Christina

Oda Christina

Christina Malin

Eller hva med

Anna Margrethe

Anna Maria

Ava Helena

Eva Johanna

Helena Sofie

??? :o)

Annonse

Jeg elsker Alexandra syntes det var nydelig.,.. Enig i det mange sier at det egner seg best med Alexandra Sofie...

Men andre navn jeg liker som passer med Maren Victoria er:

Amanda Sofie

Mathilda Marie

Vanessa Marie

Maria Constanse

Cordelia Sofie

Amalie Elisabeth

Marie Helena

Sofie Benedicte

Rebecka Amalie

Felicia Sofie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...