Gå til innhold

babyen 3 uker,navnet ikke klart...hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt synspunkter..Tulla er nå 3 uker og vi klarer ikke å bestemme oss.Storesøster heter Maren Victoria.Mannen min liker Sofie Alexanda-Hva mener dere om Alexandra?Jeg liker det liksom ikke helt..Jeg holder en knapp på Christina..Har dere forslag-Dobbeltnavn..gjerne a-ending på navn 2.Storesøster blir kalt Victoria..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner ikke et navn som passer bedre til Victoria enn Alexandra! De er begge vakre, klassiske og litt "dronningaktige" navn :-)

Jeg ville kalt jenta Alexandra Sofie, har aldri sett poenget i å kalle en unge Sofie Alexandra for kun å bruke Sofie.

Christina er og pent, men langt kjedeligere enn Alexandra, synes nå jeg.

Skrevet

Jeg liker ikke Alexandra.

Hva med:

Anna Sofie

Sofie Malena

Sofie Dorthea

Agnes Cecilia

Ida Camilla

Sofie Dyveka

Dina Sofie

Hulda Sofie

Sofie Louica

Vivi Sofia

Skrevet

Trenger litt synspunkter..Tulla er nå 3 uker og vi klarer ikke å bestemme oss.Storesøster heter Maren Victoria.Mannen min liker Sofie Alexanda-Hva mener dere om Alexandra?Jeg liker det liksom ikke helt..Jeg holder en knapp på Christina..Har dere forslag-Dobbeltnavn..gjerne a-ending på navn 2.Storesøster blir kalt Victoria..

Synes ikke videre om hverken Alexandra eller Christina. Da ville jeg heller valgt Kristiane/Kristiana. Evt "dratt ut" Sandrine av Aleksandra.

Skal navn nr 2 brukes som hovednavn, eller blir det Sofie? Eller er det åpent med to "nye navn"?

Synes disse kan passe til søsterens navn;

Andrine

Evelina

Celina

Emilia/Amelia

Emeline/Emelina

Elinor

Hm..nå sto det stille.

Skrevet

Hmm, altså Sofie Alexandra er pent men liker Alexandra bedre enn Sofie. Så ville kanskje byttet så det ble Alexandra Sofie. Ellers synes jeg disse er fine til Victoria: Josefine, Cassandra og Madeleine.

Skrevet

Synes Ingrid Alexandra klinger fint, hvis det ikke gjør noe at lilleprinsessa heter det da.... Ellers:

Ava Christina

Emma Christina

Eva Christina

Leah Christina

Luna Christina

Oda Christina

Christina Malin

Eller hva med

Anna Margrethe

Anna Maria

Ava Helena

Eva Johanna

Helena Sofie

??? :o)

Skrevet

Jeg elsker Alexandra syntes det var nydelig.,.. Enig i det mange sier at det egner seg best med Alexandra Sofie...

Men andre navn jeg liker som passer med Maren Victoria er:

Amanda Sofie

Mathilda Marie

Vanessa Marie

Maria Constanse

Cordelia Sofie

Amalie Elisabeth

Marie Helena

Sofie Benedicte

Rebecka Amalie

Felicia Sofie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...