Gå til innhold

Beroligene tabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har fått beroligende/innsovningstabletter til sine små her ? Hva heter i såfall de og hvor gammelt var barnet?

Jeg er utslitt av min datter som bare sover ca 4 timer til sammen om natten og maks 20 min på dagen. Er sutrete, HYLER, er sint og helt vill når hun våkner om natten. Også grinete om dagen. Hun er 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at dette er tungt og vanskelig for deg. Man blir enormt sliten av å ikke få sove...Man kan lett komme i en vond sirkel, hvor man blir sur og sliten selv, og dermed kan dette gå ut over barnet også. Sier ikke at dette gjelder deg, men kjenner meg igjen selv i eksemplet ditt.

Noen spørsmål: Er du sikker på at barnet ditt ikke har vondt?

Har du noen til å avlaste deg? Kanskje du trenger litt fri? For å få mer overskudd?

Har du prøvd ting som lavendel i badevannet? Bad rettt før leggetid? Godt med grøt til kveldsmat? Varm melk før sengetid? En rolig stund med feks sang før du legger barnet?

Har du prøvd søvnterapeut? Har venner som har prøvd søvnterapeut, med god hjelp. Det koster nok litt, men er kanskje bedre enn å gi barnet medisin... ?

Du kan også høre på helsestasjonen om de kan hjelpe deg.

Dette var bare noen råd. Det kan godt hende at du har prøvd alle disse, men ville bare si at det ofte er andre utveier enn medisinering.

Håper du finner ut av det :-)

Skrevet

Ville nok prøvd akupunktur først, de kan gi laser på punktene istedenfor nåler. Husk å gå til en som har NAFA-tittel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...