Gå til innhold

jenta mi på 16 dager virker så misfornøyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun ligger og grynter og trykker og lager masse lyder som ikke er "godlyder" eller koselyder.. Når jeg tar henne opp griner hun på nesen og ser ut som hun skal begynne å gråte, men ikke alltid hun gjør det da..Hvis jeg lar henne ligge sovner hun igjen etterhvert før hun begynner igjen når det har gått 10-15 min. Er det normalt at babyer virker så misfornøyd og lager sånne lyder eller?

Jeg har masse melk så jeg har vært inne på tanken at kanskje hun overspiser og sliter med å gulpe opp overskuddet..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår gjorde også det. Vi fikk beskjed om at det ikke var noe galt, men at noen barn gjør sånn fordi tarmene rett og slett aldri har vært "brukt" før, og de trenger litt tid på seg. Utrolig slitsomt, men det går over!!!

Skrevet

Hun har sikkert, som veldig mange andre, litt vondt i magen. Det går over! Bare gi henne så mye mat hun vil ha.

Skrevet

Gutten vår gjør dette enda, han er 7 uker. Det er i følge helsesøster helt normalt:-) Bare litt "trist" å høre/se på..

Skrevet

jenta vår var også sånn i starten.. grynta hele natta. nå har hun slutta med det (er 3mnd). heeelt normalt pga. tarmene:)

Skrevet

Heisan!!

Jenten min på 15 dager gjør det samme.. Virker litt misfornøyd til tider.. Tror det er vondt i magen .. luft kansje.. Hun har noen kjempe promper innimellom.. Har gitt henne litt sukkervann når det står på som værst. Ser ut til at det har hatt effekt for hun sovner så godt hver gang jeg har gitt henne det..

Håper at det går over snart for det gjør så vondt i "mammahjertet" nå lille gullklompen har det vondt..

Skrevet

Tusen takk for svar damer! Godt å høre at dette ikke er unormalt. Er glad hun ikke hylskriker ihvertfall! Det må være grusomt å ha en baby som skriker store deler av tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...