Julimams Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Vet at det er individuelle forskjeller og alt det der... Men jeg lurer så forferdelig på når hun skal sette i gang en trillende latter til meg!=) Hun smiler og babler, og smiler masse når vi tuller, men ingen latter enda.. Hun blir 3 mnd på søndag. Her forleden snakket jeg med 2 venninner og jeg sa at jeg gledet meg til hun begynte å le og vise humor. Da sa den ene: "Har hun ikke begynt med det enda?" Og den andre sa: "Slapp av, sønnen min var og sein(?!)". Er det seint at hun ikke ler enda? Er ikke bekymret, jeg bare mer sjalu trur jeg=)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Her lo han da han var 3 mnd. Men det var bare så vidt. Var ikke før noen uker senere at det virkelig tok seg opp:)
jentelykke + guttelykke Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Her hørte vi henne le første gang rundt 3mnd. Det tok litt tid å få henne til å le ofte, men nå skjer det støtt og stadig-hun er 5,5 mnd nå.Tror ikke du trenger å bekymre deg for om ungen din er sent ute
*En rosa og en blå* Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Når hun var 10 uker, men det er kun hikst, hyl og kanskje en liten ha-ha, hun har ikke fått den trillende latteren ennå, datteren vår heller. Hun var 3 mnd'er i går.
mamsen=) Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 en ordentlig trillende latter kom da jenta var 3.5mnd! kjempe gøy=)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 En ordentlig trillende latter kom først da han var 4,5mnd. Han hadde "tørr" latter i to mnd før det, men rekner ikke med at det teller. De fleste jeg kjenner (med noen unntak) har ikke begynt å le før ved 4-5mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå