Gå til innhold

Dagmamma ønskes! Skien - Stathelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker en snill og omsorgsfull dagmamma til vår lille jente. Ønsker dagmamma for ca 1 år fra januar 2009. Vår lille er da 11 mnd. Vi krever en voksen, ansvarfull dagmamma som har erfaring med barn. Flott om du har barn på hennes alder! Plettfri vandel og ikke-røyker.

Vi tilbyr ryddig arbeidsforhold og sikker betaling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg ønsker jobb med barn fra januar 2009, jeg har erfaring med barn (jeg jobbet som dagmamma i Latvia, Austria og i Oslo også) Men jeg ikke snakke norsk mye desverre, men jeg lære norsk nå, kanskje du kan snakke englesk? Nå jeg er i Latvia, men i januar jeg reise til Oslo. Vent på svart, takk!

Skrevet

Vi bor ikke i Oslo...

Skrevet

Hei. Jeg er på utkikk etter dagbarn. Har vært dagmamma i mange år. Det siste året har jeg jobbet i barnehage og funnet ut at d er dagmamma jeg trives som. Bor i eget hus m stor hage, Vi kommer til å være mye på tur og sammen m ei venninne som også er dagmamma. Har egen annonse i varden fra lørdag 25. Har gode referanser.

Skrevet

Hei! Høres veldig interessant ut! Vi flytter hjem fra utlandet 1. desember. Jeg begynner i jobb 8. desember, og pappaen går ut i jobb litt senere enn meg (litt usikkert når, men iallefall 1. januar.)

Forsøker å sende deg PM med min epost-adresse. :)

Skrevet

Får ikke sendt deg PM (står at du ikke har profil, og at jeg derfor ikke kan sende)... Kan du forsøke å sende til meg?

Skrevet

Hei. Er litt grønn her på siden, vet ikke helt hva pm er:-). Min email adresse er ihvertfall: [email protected]

Var mye her inne for noen år siden, men har først registrert meg igjen i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...