Gå til innhold

Testet i dag tidlig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte inn 2 egg og er i dag på rugedag 12. Vi hadde uttak på mandag,tilbakesatt på tirsdag(dette pga bare to egg),men skal allikevell ta blodprøve i morgen. Sniktestet i dag..ikke gravid:(har en veldig god følelse denne ganngen. Har ikke begynt å blø,tyder heller ikke på at det kommer enda!Men det jeg lurer på er om jeg testet for tidlig...vet jo at det er på rd14,men siden jeg skulle ta blodprøve i mårra..så bare måtte jeg!!Kjenner jo nå at jeg ikke skulle ha gjort det:( Noen som har fått neg. hjemmetest på rd12 og likevell er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er fra uke 35 gjengen og jeg testet svakt positiv på rd 12. Raspberry fra samme uke som meg testet negativt på rd 12, men positivt på blodprøven. Jeg håper du er like heldig.

Lykke til med BP:-))))))

Skrevet

Jeg testet med den digitale,skal ikke den være den sikreste??hmm..får nok ventet på svaret på blodprøven!!Takk for lykkeønskninger:)Og gratulerer med nurk i magen,heldig du:)

Skrevet

Hei på dere,

Gratulerer Pysekatten! Jeg testet i dag på rd 10 jeg. Vet det var utrolig dumt å teste så tidlig. Følte at jeg kanskje var gravid pga. symptomer.....men den var negativ. Skal ta blodprøve på rd 12, så får krysse fingrene for at den er positiv.

Mine symptomer er kvalme, var luktesans, ømme bryster, treg mage og svak mensmurring som kommer og går. Er ikke noe rart at man lurer på om man er gravid da! En ting som er veldig merkelig er at jeg føler jeg har mistet smertene i brystene :(. De var utrolig ømme og sprengte, men kjente i natt at det ikke var vondt å snu seg i senga lenger. Hm....det var da jeg begynte å tenke at jeg kanskje ikke var gravid. Har mistet før og da forsvant følelsene i brystene med et blunk.

Hormonene svinger så og det er ikke lett å holde oppe humøret i denne ventetiden gitt.

Krysser fingrene for dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...