Gå til innhold

Lade?

---baby_i_magen---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Flytter til Lade om en ukes tid, og har termin i slutten av januar. Noen andre i området som er gravide?

Er 23 år, student og jobber deltid, og er førstegangs. Vært koselig å blitt kjent med noen i nærområdet:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei bor på Grilstad fjæra jeg ca 15 min og gå til Lade, men det er fin tur og gå da. Jeg skal trene på Lade også, på Elixia. Jeg er 25 år, venter nr to i går, kommer vel snart da.

Har tenkt og gå Lade stien en del til våren og komme i form.

Skrevet

Hei

Jeg er 28 år og bor på Fagerheim. Har termin i slutten av mars. Hadde vært koselig å bli kjent med flere gravide på Lade. Fint å ha noen å gå på turer og kafè med;)

Skrevet

Så koselig at det er flere i nærområdet, da må vi arrangere turer etterhvert;) Jeg trener også på Elixia forresten...! Så er vi tre så langt iallefall:):):)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg bor også på Fagerheim, og fikk en liten gutt 17.oktober.

Skrevet

Det er koselig, nå er vi en liten gjeng da:) Det blir koselig når vi skal gå turer!!

Skrevet

Er dere enda her? Jeg fikk jenta mi 6.nov, har sett opp et Ranheims treff på DIB. Bli med da vel:)

Skrevet

Ja er her enda. Gratulerer med jenta. Vi venter også ei jente. Hun kommer i slutten av mars. Har litt hektiske dager fram mot jul, men blir gjerne med å treffes på nyåret.

Skrevet

Er her enda:) Gratulerer med babyen!! Kan du ikke legge inn et innlegg her om når og hvor da?

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei jenter!

Nå har jeg fått babyen min, helt fantastisk! Noen som har tenkt på treff? Hadde vært koselig å fått til om ikke så altfor lenge..:)

Skrevet

Ja det hadde vært koselig med et treff. Jeg går fortsatt her med baby i magen. Kommer jo ikke før i mars. Jobber enda mandag - torsdag. Kanskje treffes en lørdag eller søndag på Sponhuset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...