Jewel m/jente får gutt Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er ganske ny i mme verdenen, så jeg lurer på om jeg gir snuppa for mye rett og slett. Bruker opp en pakke på to dager. Må da vare lenger enn det? Hun spiser ikke så mye fast føde lenger, og lurer på om det kanskje kan være fordi hun får for mye mme? Kan noen hjelpe meg?
Contura Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Nå vet ikke jeg hvor gammel jenta di er, men om hun spiser opp en pakke på to dager, da får hun for mye MME. Det er jo en tommelfingerregel som sier at når de må ha mer enn en liter pr. dag da er det på tide å kjøre igang med skikkelig føde. En pakke på to dager tilsvarer jo ca. 1,5 l. i døgnet. Da er det ikke rart hun ikke orker så mye fast føde.
Nordhagenjentene :) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Vår pakke varer i ca 4 dager, o g da spiser hun alt mellom 550 - 850 ml i døgnet... Så jeg tipper hun får for mye ja....
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Det var det jeg trodde, at hun får for mye. Hun er 8,5 mnd. Når gir dere mme, og hvor mye?
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Ja dette er for masse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå