Gå til innhold

Noen som har vært i pegasos world i Tyrkia??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par vennepar var der nå i høst , og de var meget misfornøyde vet jeg.....absolutt ikke verdt penga sa de...aldri mer.....visstnok veldig ensformig mat , utvanna øl og div drinker....

Skrevet

Jeg har noen venner som har vært der, ingen med gode tilbakemeldinger. Var visst veldig ensformig og kjedelig der.

Skrevet

Jeg har kun hørt veldig positivt fra folk som har vært der...

Spørs vel hva en krever når en reiser dit...

Er ikke dyrere enn andre hotell,heller motsatt,og en får gratis mat.

Viss maten er ille,kan en spise andre steder.

Uteområdene er jo veldig bra...

Svære basseng er der også...

Skrevet

Det er visst et stykke å reise til andre steder å spise ettersom jeg forsto det....og man betaler jo for maten i prisen, da er det kanskje bedre å heller bestille et annet sted uten mat....

Vet også at det var tungvint med flaskebarn der, da de ikke ville være behjelpelig med å få vasket flaskene :(

Men har faktisk hørt om folk som er veldig fornøyd der også, så tror det på en måte er hva du forventer og krever...

Skrevet

Jaja, da vet jeg hva vi har i vente...

Synes ikke det var veldig dyrt jeg da.. betalte 21000 for meg, samboern og lillen vår på 2år

Skrevet

Jeg og samboeren min var der før vi fikk barn. synes det var litt kjedelig, og rommene holdt ikke fem stjerners standard. Maten var god, men ganske utvannede drinker. Måtte omtrent sloss om solsengene, det var litt dumt. Kan tenke meg at det er greit å reise med barn der, stort bassenganlegg som sikkert er topp for de små.

Skrevet

Jeg har reist på all inclusive med Nazar en gang, og det skal jeg aldri mer gjøre... Dette er det flere grunner til. Maten var kjedelig, jeg vil gjerne oppleve noe på ferie, men her ble man liksom presset til å stille opp på alle måltider siden man hadde betalt så mye:)

Etter tre dager med samme smaken salaten, bare ulikt utseende, så ble vi lei og dro til byen for å spise.

Men den viktigste grunnen til at jeg velger bort all inclusive, er at dette ikke tjener lokalbefolkningen en plass. Da bruker man nemlig ikke taxi, restauranter, strender og butikker i samme grad. Dermed går stort set hele pengesummen i lomma til reiseoperatøren.

Jeg er i Tyrkia minst to ganger i året, og handler både i den lokale sjappa like ved oss og på kjøpesenteret med litt mer ekslusivitet.

Jeg skjønner at det er enkelt å ha all inclusive når man har små barn, men ungene krever ikke det største badeanlegget eller store buffeter for å være fornøyde. Da ville jeg heller valgt en god leilighet eller et godt leilighetshotell. Det er kanskje enkelt for foreldrene, men det er ingen solidarisk måte å reise på ferie på. Når vi som turister forbruker et land på en slik måte, så er det jo greit å gi litt igjen?

Nå virker jeg sikkert negativ, og dere får helt sikkert en flott ferieopplevelse! Det viktigste er jo at Tyrkia er et flott land, og det kan oppleves på mange, mange måter!

Skrevet

Vi var der i sommer, synes det var bra der, men det blei veldig stort og u personlig og vanvittig mye folk (spess mye tyskere i speedoo... hihihi). Og maten blei vi drit lei... Men det var veldig fint der=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...