Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Var inn om en butikk som heter Små venner og der hadde de dette merket. De hadde veldig masse fint til en grei pris. ;o) Skulle ikke ha noe, men endte opp med en kjempe fin body til jenta mi. Skulle gjerne hatt litt penger til å bruke der. Hva synes dere andre?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Dessverre (for lommeboka mi) så har dem MYE fint... Vi har akkurat fått Name it butikk her vi bor, og det har lommeboka mi smertelig fått erfare;-/
*Rutletutt* Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Liker Name it veldig godt - syns de har flotte klær til en grei pris:o)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 De har masse fint, "må" handle der når jeg er innom en slik butikk. Hender at jeg treffer på salg å da går jeg "berserk" Bra kvalitet er det også
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Name it er et bra merke til en grei pris, en stund siden jeg har hatt det nå, men syns huske de er litt små i størrelsene!?!
Luna** Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Vi synest name it har gode klær. God kvalitet til en god pris Kan faktisk se at jenta vår har blitt en name it-jente
Guttemamma75 Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Dette gjelder vel egentlig ikke dere som har barn i 1-2 års alder, men min erfaring med babyklærne er at bodyene er aaaaalt for "slanke" i formen og lite stretchy.. Har en stor god gutt og kan bare glemme å bruke bodyene på han - de strammer rett og slett for mye over magen!
DoubleTrouble Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Kjempefine klær til en grei pris. Kjøper nesten alle klærne til tvillingene våre der:))))
hamsterpia Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har en lang og slank gutt, og name-it bodyene har passet han helt perfelt!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. oktober 2008 #11 Skrevet 20. oktober 2008 Name it er jo helt ordinært kule klær, og merke selges jo mye på HM bl.a..Har nok min del av det ja
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #12 Skrevet 20. oktober 2008 For å være helt ærlig synes jeg kvaliteten på bodyene er dritt. De blir slaskete etter bare noen få vask. Synes heller ikke det er så fryktelig billig akkurat. Lindex er billigere, og har mye bedre kvalitet!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #13 Skrevet 20. oktober 2008 Name it selges ikke på HM nei. Men forøvrig har Name it fine klær til ok pris. Kjempebra utedresser og klær som stort sett holder seg fint.
Én til Skrevet 20. oktober 2008 #14 Skrevet 20. oktober 2008 Name it har mye fint tøy, men støtter det som er skrevet over om at størrelsene er litt annerledes enn f.eks. H&M. Min erfaring er at klærne til Name it er smale, men lange i beina og armene. Enig i at bodyene til de minste er for lite stretchy. Men hvis konseptet med å skrive navnet til barnet på de "name it"-lappene som er festet der vaskelappen er, burde de tenke mer på plasseringen av lappene! Liten vits i å skrive navnet til jenta mi på en lapp som finnes i siden langt nede på en body. Da stryker jeg heller på egen navnelapp bak i nakken ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #15 Skrevet 20. oktober 2008 He, he, hvorfor det. Det er vel ikke for å lese på lappen mens hun har genseren på seg at lappen er der. De fleste i barnehagen vet vel hvem hun er:) Synes navnelapp-plasseringen er helt fin. Klipper vekk klølapper i nakken uansett.
Én til Skrevet 20. oktober 2008 #16 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, ja de vet jo heldigvis hvem hun er ;-p Nei, tja - synes bare det er litt klønete å skulle lete etter en navnlapp, jeg da. Vil heller at det skal være på samme stedet på alle klærne. Derfor jeg stryker på egen navnelapp i nakken i stedet. Jepp, selverklært kontrollfreak!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #17 Skrevet 20. oktober 2008 Det kunne vært meg:) De fleste vaskelappene sitter forresten på venstre side av gensere og sånt, det kan kanskje hjelpe på letingen;)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. oktober 2008 #18 Skrevet 20. oktober 2008 Hmm, da er det lindex eller kappahl elns som har name it klær.. Trodde det var HM siden det var der jeg kjøpte mest til snuppa i begynnelsen. Hadde mye Name it da, men har ikke vært i en ren name it butikk - kjøper det meste på kappahl eller HM o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå