Gå til innhold

dere som tjener 50 000 pr mnd,hva jobber dere som????

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på ny utdanning og vil utdanne meg til et godt betalt yrke...har en dårlig lønn kommer en ingen vei her i livet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen utdannelse utover vgs, men tjener ca 45-60 pr mnd. Er selvstendig næringsdrivende.

Skrevet

hva jobber du med da? så flink du har vert:)

Skrevet

Francisebasert virksomhet:-) Jeg drivet et konsept som noen andre har lagt alt til rette for. Vil ikke si så mye mer en det, men har mye erfaring fra den bransjen selv om jeg ikke har utdannelse. Er ikke så mange som driver med det som har relevant utdannelse heller. Er mennesklige egenskaper som skaper resultatene uansett hvor mye utdannelse man har:-)

Skrevet

tjener ikke fult 50K i måneden, men ikke langt unna. jobber som system utvikler i kongsberg AS.

Skrevet

Tjener ikke fullt så mye selv, men en økonomisk utdannelse kommer du sikkert langt med. BI etc. Har mange venninner som er markedssjefer, produktsjefer eller mellomledere innenfor forskjellige bransjer og de tjener bra. Er du bra på salg har du også gode muligheter til gjøre masse penger, men det er vel innenfor finans at de største lønningene ligger, men også masse stress og usikkerhet, ref nå for eksempel. Tror cluet er å gjøre noe du liker for da blir du flink til det og dermed ligger verden mer åpen for muligheter for deg. Penger er ikke allt. Men for å bli aller rikest må du nok starte for deg selv, finne en god forrestningside og jobbe med den. Uansett lykke til og husk at penger er ikke alt!

Skrevet