Gå til innhold

dere som tjener 50 000 pr mnd,hva jobber dere som????

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på ny utdanning og vil utdanne meg til et godt betalt yrke...har en dårlig lønn kommer en ingen vei her i livet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen utdannelse utover vgs, men tjener ca 45-60 pr mnd. Er selvstendig næringsdrivende.

Skrevet

hva jobber du med da? så flink du har vert:)

Skrevet

Francisebasert virksomhet:-) Jeg drivet et konsept som noen andre har lagt alt til rette for. Vil ikke si så mye mer en det, men har mye erfaring fra den bransjen selv om jeg ikke har utdannelse. Er ikke så mange som driver med det som har relevant utdannelse heller. Er mennesklige egenskaper som skaper resultatene uansett hvor mye utdannelse man har:-)

Skrevet

tjener ikke fult 50K i måneden, men ikke langt unna. jobber som system utvikler i kongsberg AS.

Skrevet

Tjener ikke fullt så mye selv, men en økonomisk utdannelse kommer du sikkert langt med. BI etc. Har mange venninner som er markedssjefer, produktsjefer eller mellomledere innenfor forskjellige bransjer og de tjener bra. Er du bra på salg har du også gode muligheter til gjøre masse penger, men det er vel innenfor finans at de største lønningene ligger, men også masse stress og usikkerhet, ref nå for eksempel. Tror cluet er å gjøre noe du liker for da blir du flink til det og dermed ligger verden mer åpen for muligheter for deg. Penger er ikke allt. Men for å bli aller rikest må du nok starte for deg selv, finne en god forrestningside og jobbe med den. Uansett lykke til og husk at penger er ikke alt!

Skrevet

også må man JOBBE MYE!!! Tror nok at de færreste som kan vise til inntekt på 50 000 + har 8 timers dag man-fredag,- for å si det sånn.... Utdanningsnivå og type utdanning tror jeg faktisk har mindre å si, de som driver på med noe de liker, og samtidig ikke er redd for å jobbe (SELV om de da må betale mer skatt, så tenker de ikke på det,- de bruker energien på andre ting enn å irritere seg over slike bagateller) de vil bli rike på penger iallefall...Men kanskje må de ofre litt også, som tid med familie og venner....men om de liker det de gjør så vil det for DE ikke være noe offer... Også er det noe med at om man vil bli rik så kan man ikke bruke pengene etterhvert som de kommer inn :o) Mange tjener bra men har en livsstil som gjør at de ALDRI kommer til å ha noe til overs uansett om månedslønna er 20 000 eller 80 000 ....

Skrevet

som den over sa.. Det aller viktigste er at du brenner for jobben din..at du faktisk ser frem til å dra på jobb. helg? pokker. gleder meg til mandag :)

Skrevet

samboernmin tjener ikke så mye, men har rund 40 000 i mnd. han jobber som yrkesjafør, var kunn 2 år og 2 mnd skole. kan også ikke gå skole å ta lastebillappen men den er veldig dyr å ta, går du skolen får du lappen gjennom skolen. men han må jobbe for penga å er ikke alle lastebilfirmaer som gir så mye lønn heller. han jobber fra 7-7 mandag til torsdag og 7-3 på frdager, fri lørdag og søndag.

Skrevet

Mannen min kjører gravemaskin og tar ut min. 60 000 i lønn hver mnd.

Og det med kun 9-årig grunnskole.... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...