Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du burde virkelig se å finne deg en annen jobb der du kan slippe å forholde deg til barnas foreldre. Virker jo som du ikke kan fordra foreldrene til ungene du jobber med og synes de fleste er enten dårlige foreldre som ikke bryr seg eller så er de noe herk fordi de bryr seg og setter noen krav til sine egne barns hverdag i barnehagen. Jeg så et av svarene dine i et annet innlegg hvor mammaen til en liten gutt luftet noen tanker om at hun ikke følte at han hadde det så ålreit og at en av de ansatte virket lettet for å bli kvitt ham. Du svarte at vi foreldre blir aldri fornøyde og vil ha alt perfekt. For ei padde du er, jeg håper virkelig ikke du jobber med barn, og i allefall ikke der mitt barn en gang skal gå! SELVSAGT vil vi at alt skal være så bra som overhodet mulig der vi leverer fra oss ungene våre i mange timer hver eneste dag!!! De er jo det kjæreste vi har her i verden. Du oppfører deg som om du er den eneste som vet hva som er best for barna og at foreldrene er noe tull og mas. Det er jo faktisk foreldrene som er eksperter på sitt barn og kjenner dem aller best da, husk på det selvom dere i barnehagen ser dem i mange timer om dagen og de fleste bhg ansatte sikkert gjør en flott jobb. Husk også på at for mange foreldre ligger det kanskje en sorg i det at de må være så mye borte fra sine små barn. Du skriver i innleggene dine at det er bare å levere senere, ta seg bedre tid osv, men det er faktisk ikke alle som styrer sin egen arbeidstid og mengde selv vettu. Du kan vel neppe komme og gå som det passer deg i din jobb du heller.... Skjerp deg og legg an en litt hyggeligere tone du, så skal du se at foreldrene samarbeider bedre med deg også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138937139-du-som-kaller-deg-bhg-ansatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er utrolig glad for at datteren min ikke går i den bhg "bhg.ansatt" jobber i etter å ha lest litt her inne! Greit at hun har nick, men hun har jo opplyst hvilken bhg hun jobber i til og med, og de som har barn der kan sikkert tenke seg til hvem det er! Burde absolutt tenke seg litt om før hun/han blåser ut sin frustrasjon over foreldre osv her! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138937139-du-som-kaller-deg-bhg-ansatt/#findComment-138938017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå