tottelott Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hallo!! Trenger noen tips til forskjellige pålegg til å ha på brødskiva. Har fått litt hint i barnehagen at det er litt ensformig og kjedelig det tutta spiser, blir for det meste smøre oster og leverpostei. Noen som har noen gode anbefalinger?
Mammaja 120107 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Fiskekake, makrell i tomat (lillegutt spiser rett fra boksen), kaviar, middagsrester, frukt, yoghurt
"husmor"med lille Nora Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 ramser opp det eg kommer på: skinke skinekeost, leverpostei, baconost, krydder ost, prim, servelat, fiskepudding, makrell i tomat, fårepølse, brun ost, hvit ost,syltetøy, agurk, tomat å paprika kan du bruke som tillegg på det meste. var dette eg kom på i farten.
Én til Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Her er favoritten gulost og kokt skinke. Sitter først og plukker av all skinken, og spiser den. Deretter går hun løs på gulosten. Så er det om å gjøre og slikke av alt smøret, før hun går løs på brødskiven helt til slutt.. hehe. Nam nam. Også stor stas hvis jeg legger ved noen grønne druer, (deler dem i to) eller rød paprika.
LapScouse Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Banan! Gutten vår spiser som en helt når han får toast med smør og most banan. Han er ellers veldig glad i fårepølse og prim. Ost kan han protestere på, da har vi gjerne litt syltetøy på brødet. Gu' , jeg har helt glemt leverpostei- det må vi få i hus igjen!
manonym Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Liker smørepålegg jeg da baconpostei, kyllingpostei, prim, syltetøy av diverse slag, makrell i tomat, kaviar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå