Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Måtte ta en test i dag for jeg var så sikekr på at vi hadde truffet EL... Men testen var negativ, så der var det ikke mye håp gitt. Så nå får jeg vel bare vente på TR så vi får kommet i gang med ny runde pergo. Rareste er at jeg er ikke lei meg engang...... Skjønner meg ikke på meg selv lengre....
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 hei, jeg har akkuart tatt EL selv nå, men man begynner å bli så vant til at det testen ikke viser positivt, så jeg ble heller ikke skuffet denne gang, men har du fått mensen enda? for den har ikek jeg fått enda, og jeg har hørt man får den da man har gått på pergo, men skulle hatt den, den 15 hvis det skal gå sånn riktig. men nå har jo jeg aldri hatt mensen av meg selv. så veit liksom ikke når mensen skal komme etter pergo.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 mensen skal komme 14 dager etter EL uavhengig av hvor lang syklus man har. Det er vanlg at EL kommer litt seint med pergo, gjerne rundt dag 17-20. Nå er jeg på dag 32 og fortsatt ingen mens. Dersom mensen ikke har kommet innen onsdag får jeg prøve ny test på torsdag... Blir så frustrert; kunne ikke bare mensen kommet da, så jeg får begynt på ny runde pergo????
Dodlimammatil2 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Så lenge mensen ikke er kommet er det vel enda håp skulle jeg tro ;-)
Nullenusken Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Venter i spenning nå! Håper du endelig har klart det! Min el kom rundt dag 13-14 med pergo.... Dette ble bekreftet med ul på dag 16, så den blir ikke alltid forsinket....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2008 jeg er ikke så spent..... Ingen mens ennå, men har heller ingen symptomer på graviditet.... Åh, kan ikke bare mensen komme da??? har lyst å komme videre og ikke gå sånn her å vimse. Sorry at jeg er så negativ, det er bare en drittdag i dag! Fikk beskjed om at Sambo mister sannsynligvis jobben etter jul.... snufs... alt går galt føler jeg:( Har sovet utrolig dårlig i natt og tror mitt dårlige humør kan ha noe med det å gjøre også... Alt blir sikkert bedre i morgen:) neida, det er ikke alltid EL blir forsinket, men det er veldig vanlig:)
tirilsen Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 noen tr ennå Maddemor? ...jeg går ikke på pergo, men skal nå (så snart tr) kommer igang med prøverør (etter 3,5 år prøving på egen hånd - funker dårlig!)..men tr kommer jo aldri denne gangen, dette er dag 31, pleier jo komme på dag 28 el 29 allrid..hmm..kanskje vi faktisk lykkes denne aller aller siste gang før vi skulle satt i gang med prøverør...?? men merkelig denne kroppen, føler ingen tegn til graviditet, bare 1 uke med halsbrann/sure oppstøt..ekkelt!, men har ikke hørt det er noen symtom akkurat..nei..man blir virkelig GAL av denne ventinga..kom da tr så får vi satt igang dette prøverøsgreia!!...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2008 NOPE! Ingen tr ennå her heller..... Men det murrer i livmorområdet og verker i korsryggen, så det er nok ikke mye tvil om at tanta kommer en av de nærmeste dagene.... usj.... DRIT DRITT DRITT! Sånn, det var deilig å få det ut:) Kommer jo ingen vei ved å gå sånn å vente og vente og testene r negative..... Håper virkelig at det har klaffet for dere da! Tenk så herlig det hadde vært!!! Krysser fingrene for dere!
tirilsen Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 dag 32..tr er ennå ikke her...men billig-testene er negative..hmm..skjønner itno jeg. Maddemor, hur er det med deg?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2008 å så spennende tirilsen! Krysser fingrene for deg! Ingen tr her ennå heller. Dag 35 i dag. Det verker godt på den ene siden nede ved eggstokker/livmor, men det sjer jo ingenting. Skulle kjøpe test i går og ta i morges, men rakk ikke apoteket i går så da blir det testing i morgen hvis ikke tr har kommet ennå.....
Nullenusken Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg tror du er gravid jeg, Maddemor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå