Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Del Skrevet 19. oktober 2008 fant ut at jeg var gravid for en liten måned siden.. er nå ca 17 uker på vei.. far til barnet sårer meg en del.. han ønsker ikke å fortelle dette med graviditeten til sine foreldre.. greit nok enda... De bor et stykke unna oss så vi møter dem ikke annet enn i feriene våre.. Nå til jul ønsker han ikke at jeg skal være med han hjem for han er redd for at familien skal finne ut at jeg er gravid.. Dette sårer meg veldig.. det som er litt rart er at her hjemme synes han det er helt greit bare mellom oss to. men blir sint når han får høre at noen i min familien har fått hørt at vi venter barn.. hva skal jeg gjøre? kan jo ikke fjerne barne heller da:( har jo blitt så glad i den lille<3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138936445-sliiten/
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Del Skrevet 19. oktober 2008 hei..la han fordøye det en stund til... jeg skjønner han på en måte, fordi jeg har det litt likens som han....jeg fant ut at jeg var gravid for en mnd sidn...første jeg tenkte på var abort. men vi slo d fra oss ganske fort..samboern er gla for at det er en til på vei...men det er slettes ikke jeg..enda.....så han har jo fortalt det til hele slekta si...og jeg ble fly forbanna..vil holde det for meg selv iallefall til jeg har fordøyd d hele selv....så vi har hatt mang en fight pga det... men nå er jo jeg en hormonbombe for tiden å da....men prøver å forklare litt om hvordan din mann kan tenke...kansje det rett å slett synke inn til han før han vil si det til familien..jeg også synes det er greit å snakke med sambon om det...da er alt på en måte helt greit.men et stort skritt å gå å fortelle familien d....ikke alle som skjønner det sikkert, men slik er det for meg. og sikkert for mannen din også..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138936445-sliiten/#findComment-138937805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå