Gå til innhold

3 mnd og mye "tull" om natta....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte våkner deres babyer og vil ha mat om natta? Mini våkner opptil 5 ganger pr natt og vil ha mat. (Evt fordi han må prompe og ikke får det til...) Uansett så er det veldig slitsomt å ha det slik i lengden. Har prøvd å gi morsmelkerstatning før leggetid for å kanskje få ham til å sove litt lenger, men han liker det ikke. Tenkt å prøve pumpe meg litt om formiddagen, slik at jeg har litt å gi ham om kvelden. Men det hadde vært fint å høre hva andre gjør/har gjort? Mini er forresten 3 mnd og veier 7 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte med gutten min på 3 1/2 mnd. Har funnet ut at det er tennene som plager han. Natt og dag. Trodde først jeg hadde for lite mat men.. Er mest at han klør. Men gleder meg til han blir 4 mnd og jeg kan begynne og gi han litt grøt om kvelden og. For han krever det etterhvert.. Har også prøvd å gi erstatning. Men det fallt ikke i smak her heller.. Uff, slitsomt er det:/..

Skrevet

Har du prøvd et annet mme merke? Har hørt om mange babyer som ikke liker Nan, men som elsker Hipp. Min sønn spiser Hipp, og liker dette merket mye bedre enn Nan hvertfall.

Ellers så ville jeg ha pumpet meg. For å gjøre en lang historie kort; Klarte ikke å amme mer enn 1 uke, og pumpa meg uka etter før melka forsvant. MEN junior sov så utrolig masse bedre når han fikk flaske enn når han fikk pupp. Siden han var 2 uker gammel har han våkna max 2 ganger i løpet av natta for å spise, men hovedsaklig 1 gang om natta da=) Så her fungerer det hvertfall alle tiders=)

Skrevet

ka me å prøve grøt da?? man treng jo ikke følge aldern på grøtpakken slavisk...

min første fikk velling fra han va 2,5 mnd, å han blei en helt anna unge både på dag å natt... fra å spise hver 1,5 time om natta blei d 5 timer mlm, å d va faktisk helt fantastisk.. å han va blid som sola om dagen..

leah va 3 mnd når ho fikk grøt første gang, å ho blei å mye roligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...