Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Mini her har hatt diare snart en uke. Allmenntilstanden er bra, litt trøttere og litt mere grinete bare. Han gnir seg i munn og sikler så kan jo se ut til at tenner er på vei. Klarer ikke kjenne eller se noe i munnen hans. Vært i kontakt med lege og legevakt tidligere. Men så lenge allmenntilstanden er bra mener de det er greit. På legesenteret nevnte de det om det kunne være tenner. Han har god apetitt og drikker mye vann og ammes. Våte bleier og blank urin så bekymrer meg ikke så veldig. Men det har holdt på lenge nå syns jeg uansett, så blir nok tur til lege i morgen. Dette ble visst litt mye, men hvor mange har opplevd diare i forbindelse med tenner? Og hvor lenge varer det?Tror vi ligger på 6-8 bæsjebleier mot 1-2 normalt.
mammarettogslett Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 her har det vært skikkelig diare i to uker, begynt å avta nå..5 nye tenner på gang de er snart alle igjennom men det tar tid..hatt feber også her men formen hennes er relativt bra. Er vel ikke så mye å gjøre enn å være tålmodig..men greit å sjekke siden du ennå ikke ser noen tenner! Lykke til
camosilla Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Min har ikke hatt diare når han har fått tenner
2 hjertegull :) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 ..... Mens min har hatt skikkelig diare ute å få tenner ;p En uke pågikk det.. Og hun var akkurat som du beskriver din er.. Med god almenntilstand og drikker mye osv.. Vi dro til legen til slutt vi likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå