Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Heisann.. Jeg er og var overvektig før jeg ble gravid.. min vekt når jeg ble gravid var 115, nå er jeg i uke 30, men har ikke gått opp ett kilo, men ned 2,5 kg... Trodde en sko legge på seg, men er jo bare glad for det, så lenge ungen får sitt... Men er litt urolig så tenkte å nevne dette til jordmor neste gang... Andre som har opplevt dette??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har opplevd det med mine to forrige svangerskap, og går fortsatt bare ned i dette også. Ungen får sitt, jeg har fått normalvektige barn hver gang. Så lenge du spiser nok er det nok ingen fare. Legen min sa at kroppen min har veldig godt av å være gravid, får igang forbrenningen:)
Freija Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Helt normalt og det er også oppfordret til at overvektige gravide legger på seg så lite som mulig. At man går i minus kimser ingen av.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har gått ned 7kg siden jeg ble gravid og er nå i uke 13. Deilig spør du meg! Da blir det bare mindre å gå av seg etter fødselen. Jeg slanker meg ikke, spiser sundt og ofte
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har nå akkurat født. Gikk ned 12 kg. i svangerskapet (fra 100 til 88) og er veldig fornøyd med det. Babyen var stor og fin. Legene sa at man skal være undervektig eller i nedre del av normalvektskalaen for at det gjør noe å gå ned i vekt under svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 JEg var 127,9kg når jeg ble gravid og vipper i dag mellom 122 og 121, kommer ann på vann i kroppen om morgenen, håper jeg fortsetter nedover fremover:-) uke 15 i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå