Galskapens overhode Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Skjønner ikke helt hva som skjer med guttungen. På 2 uker har han gått fra puppoman til total nekt.. Han har tatt melken på flaske frem til for et par dager siden. Nå er det det verste jeg kan servere ham.. Skjønner ikke helt hva som skjer.. Flere slike her inne? Han er forresten 9 mndr
Galskapens overhode Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2008 ingen som plutselig ikke kan fordra morsmelken??
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Skjedde med min sønn også, men da var han bare 3mnd! Bare jeg viste ham puppen HYLskrek han, så ammingen var det bare å gi opp... Pumpa en stund og ga i flaske, men det som ofte skjer (også hos meg) var at jeg fikk mindre melk og måtte supplere med mme. Dette var visst populært, for han nekta fort å drikke mm i det hele tatt. Prøvde flere ganger å gi mm, men han nekta i stein, så da ga jeg opp hele amme/pumpegreia. Alt dette skjedde over kort tid også, mellom 1-2 uker. Har forresten prøvd å lure i ham mm senere, ved å bruke det når han skulle få grøt, men det nytter bare ikke...
Sunniva78 har to små Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Har du nylig fått tilbake mens? Da kan nemlig melken forandre smak... Ellers vet jeg ikke. Gutten min er likedan, men det er nok fordi jeg er gravid. Har mistet mer og mer interessen for puppen. Torsdag var siste dag han ville ha pupp. Etter det har han bare bitt om jeg har tilbydd, virker ikke som at han skjønner meningen med den puppen liksom... Synes det er triste greier, men han liker heldigvis mme på flaske, så jeg får være fornøyd med å ha ammet ham i over 8 mnd:-)
Galskapens overhode Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Mens har ikke kommet tilbake, tviler på at jeg er gravid også.. Ja, jeg får gjøre osm du sier, være fornøyd med at jeg har ammet ham i 9 mndr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå