Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er en badenymfe og da han har dårlig sædkvalitet har jeg pålagt han karbadforbud....! -Men har litt dårlig samvittighet for at jeg er for streng med han...?!

Hva har legene deres sagt?

Kan han ta ti minutter i passe varmt vann? Eller bør han la være..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk beskjed om at mannen helst ikke skulle ta karbad, og ikke skulle gå i trange bukser. Mannen her i huset tok et kjapt bad,før han dusjet!Hadde ikke noe å si for oss!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi hadde ikke annet enn badekar på det tidspunktet og ikke høyt nok under taket til at vi kunne dusje så min mann badet nesten hver dag, men vi har nå blitt foreldre :-)

Skrevet

Mannen min bader ikke. Fikk beskjed på Haukeland at habn skulle unngå badekar 3-4 måneder før forsøket, så det betyr jo i praksis null bad. Men hittil har det ikke hjulpet oss...

Skrevet

Hei hei :-)

Hos oss fikk mannen "badeforbud" de siste tre månedene før vårt siste forsøk. Dårlig kvalitet fra før. Dette var vårt 7.ende forsøk og det eneste jeg følte sto uprøvd... Og nå sitter jeg her med tvillingmage i uke 27 :-) Kvaliteten var bedre! Så jeg har stor tro på at varme bad ødelegger kvaliteten, i allefall hos menn som har dårlig fra før :-)

Skrevet

Mannen min er også badenymfe! Men fikk badeforbud i 3 mnd før siste prøverørsforsøket. Kvaliteten på sæden vart betraktelig bedre! Og nå sitter jeg her i uke 9 og smiler! Så ikke ha dårlig samvittighet!

Skrevet

Min stakkars mann får ikke (av meg) ha setevarme i bilen en gang, på lengre turer. He-he!

Så i morra når vi skal kjøre noen timer før uttak, kan jeg selv sitte der med full varme i baken, mens stakkaren har det kaldt og kjølig.

Alt for "mine" små soldater...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...