Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Når jeg ammer i dag får jeg strålende smerter fra brystvorta og ut under armhulen når hun suger. Hva kan det være?
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hvor gammel er barnet ditt da? er det ikke utdrivningsrefleksen du kjenner da? jeg får også en intens stråling når melken kommer ut..hvis du har ammet lenge og vet det ikke er det jeg snakker om kan det kanskje være soppinfeksjon eller noe sånt.det skal ikke jeg snakke så mye om for det kjenner jeg ikke til:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Det er ikke utdrivningsrefleksen, den kjenner jeg mer i hele brystet. Dette er bare et sted og mer vondt...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Det høres ut som soppinfeksjon. Har barnet ditt trøske? Hvitt belegg på tunge/gane/innside lepper? Har du såre røde brystknopper, eller vært sår? Jeg har hatt brennende strålende smerter, spesielt i ene brystet. Opplever det stort sett verst mot slutten av ammingen, stikkende brennende smerter som stråler ut i siden av brystet. Kjenner det også etter amming som en murring/verk. Dette er soppinf. Skikkelig vondt. Jeg har stått på behandling i 14 dager, smertene kommer å går og skal til legen i morra. Spennende å høre hva han sier.. om det evt kan være noe annet i tillegg. kommer tilbake til dette innlegget. Lykke til så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå