Alyssa Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Mulig jeg bare har en dårlig dag, men blir fryktelig såret når fok sier at sønnen vår er en "pappagutt". Hva mener de egentlig? At sønnen vår er mer glad i pappaen enn meg? Eller at mannen min er flinkere med ham enn jeg er? Mannen min jobber i barnehage og er flink med barn. Men trodde ikke jeg var noe dårligere.. Jeg tar meg av ham hver eneste dag, uten at folk tenker over det. Andre som har opplevd dette?? Hva tenker dere? Og hva kan jeg svare tilbake?
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 De mener ikke at mannen din er flinkere med han enn deg, eller at sønnen din er mer glad i pappa enn i deg. Jeg har ikke hørt dette, men ser at lillegutt elsker å være hos pappaen sin, lyser opp når han ser han og alt pappa gjør er gøy. Mens hos meg kan han bli litt sutrete og lei. Mulig fordi jeg er hjemme med han og pappaen ser han jo ikke så ofte, bare noen timer på kvelden. Så da er han jo litt pappagutt egentlig.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Samme her, mamman til lillegutt. Gutten vår på 7 mnd lyser opp når han ser pappa'n sin. Og pappa er mye morsommere enn mamma.. Det tok faktisk mye lenger tid for meg å få han til å hyle av latter enn pappa'n! Han kan gjerne bli litt sutrete når han er sammen med meg, men med pappa'n kan han kose seg leeenge på gulvet alene feks, uten at det kommer noe surking Og går jeg og bærer på han, så kaster han seg fra side til side for å se hva pappa'n holder på med =) Så det har sikkert noe med at vi er hjemme med dem hele dagen, og de bare ser pappa'n når han kommer fra jobb på ettermiddagen.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ikke bli såret over det. Gutten vår, er også en "pappagutt" =) Jeg er hjemme med han mest, og når pappan kommer hjem fra arbeid, blir han helt vill =)) Klart han er like glad i meg, og din gutt i deg Det er bare "sånt" man sier lissom.
2 hjertegull :) Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 For mange babyer symboliserer mamma mat og kos, og pappa lek.. Mia også lyser opp når hun ser pappan sin som alle de andre også sier, men i "utrygge" settinger, som f eks med fremmede folk, da er det kun mamma som gjelder.. Vet ikke hvordan akkurat dette er hos dere da.. Men du trenger i allefall ikke å være redd for at han ikke er like glad i deg som i pappan sin, for det er han garantert Og du tar helt sikkert kjempegodt vare på han! Mamma og pappa gjør ting forskjellig og det blir barna vant med.. Du er ikke dårligere enn mannen din, bare annerledes.. Og babyen din forbinder deg med en ting og mannen din med en annen.. Prøv så godt du klarer å ikke ta deg nær av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå