solei Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Gir forskjellige typer middagsmat,gjerne bare grønnsaksmos.Gir dette på kveldstid og.Gir og litt skive,banan,avokado.
BEA-77 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Har du prøvd med litt kanel på grøten? Eller hva med en liten smørklatt? (usaltet smør)
Sunniva78 har to små Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Her har vi et halvt beger med fruktmos til, har litt på hver skje. Trenger ikke å ha usaltet smør om man kun har en liten klatt... Er ikke alle dager han er like gira på grøt, så jeg tror det er vanlig at de blir litt lei!
annie-77 Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, det blei hun! Brødskive med leverpostei, banan, olivenolje eller fruktmos. Blåbærsyltetøy, fruktmos eller most banan i grøten gir spennende variasjoner. Er jo heller ikke noe i veien for og gi dem middagsmat mer enn en gang om dagen. Kjøp gulrøtter i bunt nå, de smaker nydelig. Kok og mos og tilsett litt olje så har du et måltid :-) Skjønner ungene godt jeg, smaker jo ikke godt disse grøtene synes jeg.
h2lita Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Havregrynsgrøt med banan og litt kanel! Han elsker det:). Brødskive med kaviar/leverpostei/smøreost/makrell i tomat. Grønnsaksmos. Prøv deg frem! Det meste funker her i huset:D
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Her går det i brødskiver og middagsmaten vår.
mizz25 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2008 annie-77: ja,her lager vi egen middag te han hver dag.. Men vil ikke gi to middagsmåltider om dagen.. kan de få brødskive istedet for grøt nu allerede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå