Gå til innhold

Hmm... E d nokka galt??

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg bare og lurer på hva jeg skal gjøre... Eller om jeg skal bekymre meg i det hele tatt... Lille jenta i magen har alltid vært aktiv og sparket en masse, men de siste dagene har det vært så rolig i magen.. Vet ikke hvorfor? Kan det komme av at faren er dratt på ut på havet på jobb? at Forr etter at han dro har det vært lite liv...

Er det noe og bekymre seg over eller? Bør jeg kontakte noen? Skal til jordmor til uken, men er det for seint? Hva tror dere?

Håper noen har et oppklarende svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138933412-hmm-e-d-nokka-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Går ut i fra at du kjenner ho av og til?? Du kan jo prøve med noe kaldt å drikke eller noe søtt. Legg deg ned og vent på om du får noen reaksjon. HVis du ikke kjenner noe hadde jeg villet ringe om du for eksempel kunne få komme å høre hjertelyden. ellers har de jo perioder hvor de er roligere enn andre..

Bedre å kontakte en gang for mye enn en gang for lite...

Hvis du kjenner henne svakt innimellom tror jeg ikke du skal bekymre deg! Er helt normalt at de har roligere perioder. Kanskje har babyen lagt seg litt annerledes til slik at du ikke kjenner sparkene så godt, f.eks. innover mot ryggen. Det viktigste er at du kjenner NOE hver dag - hvis du er rundt 24 uker (fikk ikke med meg hvor langt du er på vei).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...