har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 19. oktober 2008 #1 Del Skrevet 19. oktober 2008 Når har dere kjent liv?? Jeg kjente d sent med de to andre. Er nå 15+2 å føler ennå e ikke kjenner noe.. annet enn at e kansje mener e kjenner noe når e sitter fremoverbøyd. Mener e kansje kjente noe i uke 12 men ikke siden. Blir jo litt engstelig.. skal til jordmor om 1.5 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Del Skrevet 19. oktober 2008 Med førstemann kjente jeg det så tidlig som i uke 14(13+?). Nå er jeg 15+1 og har heller ikke kjent noe. Har en fornemmelse av det "er noe der", men klarer ikke å skille ut en skarp bevegelse. Tar det i grunn helt med ro. Morkaka kan jo f.eks. ligge i veien for sparkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er i uke 16 og har ikke kjent noe, ikke tydelig iallfall. Regner med at jeg vil kjenne det i løpet av etpar uker..Tar det m ro:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen27 Skrevet 19. oktober 2008 #4 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er gravid med nr 3 nå og kjente liv i slutten av uke 11. Kjente det ikke så tidlig med de to første men nå vet jeg jo mer hva jeg skal kjenne etter. Det er ikke noe å være engstelig for at du ikke kjenner noe enda. Det er jo mange som ikke kjenner det før i uke 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå