Gå til innhold

Easykid eller odenwalder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vinterpose, men det står mellom de to modellene. Jeg har sett litt på begge dunposene.

EasyKid har fine farger. Liker at Easykid har myk bomull i puten i stedet for polyester.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Easykid og den er genial.

Kan forlenges!! Passer så fint i bagen. Slipper å kjøpe en stor pose som man presser opp i bagen for å få plass. Også kan man forlenge den slik at den brukes i mange år. Easykid er i tillegg lengre enn odenwalder og kan brukes lengre.

Kjøpte min på babyshop.

Skrevet

Easykid er bra den men den er litt tyngre enn odenwalder. Trenger jo absolutt ikke noe lenger pose enn odenwalder som er 115 cm. Ungen sitter jo ikke så lenge i pose. Easykid er altfor lang for min vogn med forlengerleddet så jeg hadde hatt problemer der. Men det er jo bra at den er så liten i begynnelsen da. Odenwalder er så luftig at man kan "dytte den sammen" i bagen uten at det tar særlig plass. Jeg har et lammeskinn som hører til en annen dunpose som jeg legger inni når hun skal sove så blir det akkurat som lammyposen bare at jeg har den søte bamsen i tillegg :)

Skrevet

Lillegutt elsker å sove i sin EasyKid.

Vi ville ikke ha bamsen fordi den er jo syntetisk og har hørt at flere synes den er klam.

Også er jo Easykid mye finere i fargene. Easykid har også lammeskinn man kan legge inni eller under.

I liten str passer posen så godt i bagen. Hvis man har en Odenwalder må man jo klumpe posen sammen i bagen. Easykid kan jo forlenges. Genial synes jeg!

Skrevet

Anbefaler EasyKid!!

De har salg på lilleprinsen på den!!

Skrevet

Den er jo ikke akkurat syntetisk da. Bamsen er av fleece som man bruker både til klær og tepper og trekket inni er av bommull. De har mange flotte friske farger i den posen så det stemmer ikke at easykid har finere farger. Halve norge går jo rundt med en odenwalderpose så den må jo være god. Men akkurat derfor kan det jo være greit å velge easykid siden det ikke er så mange som har den.

Skrevet

Jeg har Odenwälder og den er definitivt mykest, nettopp derfor blir det ikke å klumpe den sammen som noen skriver, skal vi snakke klumping kan vi snakke om voksiposer!!

Vel, om man vil ha Odenwalder med lammeskinn finnes det eller den finnes med bamsen, vi har ikke problemer med at den er klam.

Flotte farger på den med bamse. Det er en deilig dunpose, har ikke kjent på noen som er like god.

Skrevet

jeg kjente på de to posene i butikken i dag og vil nok utifra det anbefale odenwalder. har bare erfaring fra den da, ikke easykid, men den kjentes veldig tung ut? har både odenwalder med lammeskinn ogmed bamse og begge to er helt supre, lette, fine, lettsolgte videre etter bruk og geniale i bag da du kan puffe den sammen. fine farger er det jo også.

Skrevet

Helt enig i det siste her. Odenwalder et luftig og lett og ikke syntetisk i det hele tatt. Mange dunposer er så tunge men denne er kjempegod. Ble helt fornærmet når jeg leste at det ikke var fine farger. De kommer jo i mange flotte farger! Mine barn har aldri vært klamme i posen så det er bare noe tull.

Skrevet

Hei

jeg hadde akkurat samme problem som deg, klarte ikke å bestemme meg for hvilken av disse posene jeg ville ha.

Men etter x-antall turer på butikken så fant jeg ut at Easy kid måtte være best. Jeg er stor fornøyd med den ,snuppa er god og varm i den og et kjempe pluss er jo at det er forlenger på den.

Jeg anbefaler deg å kjøpe denne posen.Den er ikke et dumt kjøp :)

Lykke til med valget da..

Skrevet

Vi har også sjekket begge posene og fant ut at EasyKid var den letteste og mykeste for barnet. Også den lengste posen.

EasyKid hadde også finere farger og var finere i designet.

Er selv ikke så glad i bamsen, men det er jo smak og behag. Jeg foretrekker å ha bomull som puster bedre slik som også noen andre skriver om her.

Vi er iallefall veldig fornøyd med vår EasyKid. Men begge posene er sikkert gode og varme.

Skrevet

Vi er utrolig fornøyde med vår Easykid.

Anbefaler den på det varmeste!!:)

Skrevet

Solgte min gamle pose og kjøpte EasyKid.

Den gamle posen min ble alt for klumpete i bagen.

Har ikke angret en dag.

Anbefaler det til alle som skal ha vinterpose i bagen. Den er supergod. Også kan man jo bare forlenge den etterpå og ha den i flere år:)

Skrevet

Min 1 åring elsker bamseposen sin. Han "snakker" med bamsen før han setter seg i vogna :) Posen er lang fra klam. Det er jo bommull inni og fleece i fjeset på bamsen. Fleece blir ikke klamt. Hvis noen har problemer med det tror jeg de vil ha det i hvilken som helst pose. Noen unger svetter jo mer uansett. Men for all del, easykidposen er sikkert like god den.

Skrevet

Men da skyter jeg inn ett tilhørende spm.... Er det hull til selene, og passer disse hullene på de fleste vogner??

Skrevet

Odenwalder har hull til 5 pukt sele. Passer iallefall i OTH så da passer det vel de fleste vogner. Jeg synes det er vanskelig å få seler til å passe til poser på mange vogner jeg. Easykid vet jeg ikke hvordan hullene til selene er plassert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...