Gå til innhold

Da er jeg igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg endelig igang med IVF-forsøk. Skal sette min 3.sprøyte ikveld. Vet ikke helt hva jeg går til, men spennende blir det ihvert fall. Aner jo ikke hvordan jeg reagerer på disse medisinene, men skal på UL-sjekk på torsdag, så da får jeg vel vite litt mer om hva som skjer videre ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg all mulig lykke til med IVF-forsøket!

Skrevet

Du går en spennende tid i møte.

Husk at det er lov å kaste inn håndkle på jobb hvis du blir litt utslått av hormonene på slutten.

Lykke til :o)

Skrevet

Hei Gitte, krysser fingrene for masse gode egg og positiv test etterhvert!

Skrevet

så godt at du endelig er i gang Gitte :-) plutselig ble du før meg i løypa :-) lykke til, og hold oss oppdatert da :-)

Skrevet

Lykke til Gitte:-)! Bra du er igang igjen, dette går nok strålende!:)

Skrevet

Takk for lykkeønskninger alle sammen, det varmer.

PS:

Henny72:

Lenge siden sist, hvordan går det med deg og magen? Har du hatt et fint svangerskap så langt? Det nærmer seg med stormskritt!!

Jeg håper inderlig å være gravid før januar .., men det skal bli min tur en gang uansett:-)

Lillebie, ja det er vanskelig å spå fremtiden i dette gamet, plutselig blir ingenting slik en hadde tenkt, vi må bare stå på, så skal vi komme i mål alle sammen !!!

Klem til dere alle

Skrevet

Hei, Gitte, jeg har hatt et fint svangerskap, virkelig en psykisk opptur å være gravid! Veldig fornøyd med valget jeg har tatt. Imidlertid endel fysiske plager og dermed veldig slitsomt på jobb, men er fornøyd siden det ikke har vært noen komplikasjoner så langt. Og nå nærmer det seg jo faktisk permisjon snart, er 28+5 uker i dag. Venter gutt.

Du blir nok snart gravid igjen, klem og lykke til fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja det må være fantastisk å gå gravid, i hvert fall når det er noe en har ønsket så lenge:-) Så du skal bli mamma til en lliten gutt, tipper du har handla inn en del :) Kjekt å høre at alt går så fint !!!!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...