Gå til innhold

Easywalker vs Tfk??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg sammenlignet også de vognene og satte meg skikkelig inn i begge.

For meg ble Easywalker helt klart den beste!

Easywalker er mye lettere! Kun 9 kg. Tfk er veldig mye tyngre.

Easywalker er lettere å legge sammen og har stor bag.

Begge er sikkert gode å trille, iallefall ew som jeg har erfaring med.

Ew har mindre plastikk og renere design. Virker mer solid.

Men ellers er de vel veldig like.

Jeg likte Easywalker mye bedre. Finere vogn og ser mer robust ut. Fotrettet er også mye finere. Og vekten betyr mye for trillekomforten og ut og inn av bil.

Anbefaler deg å kjøpe Easywalker. Hilsen fornøyd eier av ew

Anbefaler Easywalker. Vi er kjempefornøyde og tenker også å kjøpe søskenvognen til Easywalker.

Det viktigste er vekten. Easywalker er mye lettere!

Og enklere å slå sammen!

Den er kjempegod å trille:)

Lykke til med valget. Begge vognene er sikkert greie.

Vurderte begge og før jeg hadde sett vognene live hadde jeg nok egentlig bestemt meg for EW, mye pga utseendet. Rent design, lite dilldall, lav vekt.

Men: når jenta fikk prøvesittet vognene ombestemte jeg meg. Hun virket mye mer komfortabel i TFK, derfor endte vi opp med den.

Hun var ca 16 mnd da vi kjøpte vogna og har god plass og sover kjempegodt i den.

La barnet prøve vogna først, før du bestemmer deg.

Hei.

Vi har også ew og anbefaler den. Vi prøvde begge vognene og synes gullet passet bedre i Ew, men det var ikke store forskjeller på sittedelen synes jeg. Største forskjellen for vår del var vekten på vognen!

Ew er mye finere. Renere design og ikke noe plastikk. Fotbrettet er i aliminium på ew og det er mye finere enn plastikk, synes iallefall jeg. Tror også det er mer holdbart.

VI tenkte å kjøpe tfk først, for kjenner flere som har det.

Men vi fant fort ut at vi ville ha Ew når vi sammenlignet. Den er mye lettere også finere! Leste også veldig mye positivt om den før vi kjøpte den. Er veldig fornøyd for at vi valgte ew!!

Hovedgrunnet for at vi kjøpte EW var at den var mye enklere å legge sammen og hadde tøff og romslig bag.

Sjekk også fargene på vognen!

Annonse

Jeg ville ikke ha kjøpt easywalker. TFK er etter min mening bedre å trille, har håndbrems, større bag, større sittedel og kan derfor brukes hele vognperioden. Jeg er en av de som synes ew ikke er noe fin i det hele tatt og at den ikke tåler mer enn 15 kg er et minus.

De fleste vognene er testet for 15 kg. Det er en standard.

Det er jo sef forskjellig smak. Men jeg er enig med i andre her at Easywalker er et mye bedre kjøp.

Den er mye finere og lettere!! Også har den bedre fotbrett og framhjul. Liker ikke så mye plastikk. Har ikke god erfaring med det på vogner...

Begge vognene er sikkert greie. Men jeg er iallefall sikker på hvilken som er best for meg!

Får forsvare TFK litt jeg da! Ja, den er kanskje 4 kilo tyngre, men bagen er faktisk litt større, fotbrettet kan heves, sittedelen er mye mykere, mer komfortalbel og pustende! Lettere å låse framhjulet og den har håndbrems! Dessuten får ikke EWS den rette fine ryggen som TFK! TFK blir også mindre og mer kompakt sammenlagt...

Anbefaler deg å se begge live før du bestemmer deg. Den ene er stilren og klassisk, den andre er praktisk og holder lenger, så man kun trenger den ene vognen.

Jeg har selv TFK og har tatt av noen av de løse delene som er forstyrrende element for mange. Elsker denne vognen, og bruker den nå på nr 2, så tror ikke den går istykker lettere for om det ikke er aluminiums fotbrett på den.

Om det skulle komme en nr tre her i huset er jeg ikke i tvil om hvilken vogn denne også kommer til å få.

Også en ting til som en annen her allerede har sagt, men som er viktig for vår del ihvertfall. Den blir super liten sammenslått, og passer i mindre biler enn det EW gjør.

Vi har også vurdert disse opp mot hverandre og landet på TFK etter å ha snakket med flere venner som har erfaring med begge. Har også konkludert med at vi nok kommer til å la en del av de løse delene til sportsdelen ligge... Litt mye av det gode.

En ting som ikke har vært nevnt her, er at TFK sin sportsdel legges sammen med utsiden ut i motsetning til EW som legges sammen med innsiden ut. Er man mye ute i skog og mark og skal ha vogn med skitne hjul inn i bilen, er det absolutt en fordel at ikke sittedelen blir liggende og bade i grus og gjørme i bagasjerommet...

Vi har hatt begge modellene, men anbefaler sterkt Easywalker.

Vi har brukt den i 2 år nå og den er like stabil og fin:)

Den er mye enklere å trille og barnet sitter bedre i denne.

Den er også lettere å legge sammen og mange kilo lettere enn tfk.

Bagen er like stor.

Ew har ikke så mye plastikk som tfk. Liker at alt på rammen er i alliminum.

Hilsen ei som elsker trilleturene:)

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt meg en TFK og er kjeeeeempe fornøyd! Den "triller som en drøm". Jeg leste masse om alle mulige vogner og prøvekjørte flere, TFK slo alle sammen. Den er ganske dyr, men jeg sparte penger på å kjøpe den fra Tyskland! Har en sønn på fire mnd, og den stOre baggen passer perfekt nå som vinteren kommer. Dessuten digger jeg stashet på vognen. Anbefaler virkelig denne vognen på det varmeste:) Kjøper du denne med en gang slipper du å kjøpe en ny etter noen måneder, slik som jeg gjorde... Lykke til :)

Annonse

Jeg kjøpte først en EW SKy selv, syntes den var stilig og fin og tenkte også vekt i første omgang. Men jeg endte opp m å selge vogna etter å ha hatt den i 3 mnd.. Var ikke mye fornøyd da jeg hadde brukt den litt!

For meg var EW altfor BRED, den er bredere mellom hjulene enn TFK, faktisk så bred at det skapte problemer i flere butikker her (kom ikke gjennom de vanlige kassene..!) Dessuten syntes jeg hun satt veldig rart oppi der, syntes ikke ligge og sitteinnstillingene i ryggen på EW var noe særlig gode, og ikke fjæringen på vogna heller. Dessuten er den mindre stabil og mer vinglete å føre på ulendt underlag enn det TFK er. Jeg solgte som sagt min EW raskt, og byttet til TFK (twist.)

Har hatt den i et år og snuppa bruker den nå mest i barnehagen til å sove i (hun er 2 1/2 og har enda goood plass i den, også med voksipose oppi.) Skal garantert ikke selge den vogna, men skal bruke den til minstesnuppa her også når den tid kommer- for meg var TFK garantert det beste valget av disse to vognene. ;)

Sjekk den nye modellen av EasyWalker. Jeg gjorde faktisk motsatt av deg. Etter utallige klager til butikken fikk jeg returnert TFK- en.

TAKK til kjøpsloven!

Endte opp med en EW siden mange av mine venniner anbefalte den på det sterkeste. Men jeg kjøpte nymodellen. Hun i butikken sa at den hadde vunnet beste kjøp av forbrukerrådet i februar.

Er ikke så opptatt av tester men sjekket opp denne testen på nettet og så at de hadde testet sikkerhet, vekt, komfort, kvalitet.

Vi får se om jeg blir like fornøyd som resten her..

Jeg er helt enig med alle andre her. Kjøp Easywalker.

Vi solgte vår TFK etter å ha hatt den en stund. Ikke fornøyd i det hele tatt!

Men Easywalker er en helt annen vogn. Selv om de ser noe lik ut.

Den er lett og faaaantastisk god å trille.

Mye mer solid og enklere å legge sammen og ha med seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...