Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lenge tenkt på navnet Pernille, og oppdaget også at Pernille har navnedag på bryllupsdagen vår... I går foreslo søsteren min to navn, Pernille, eller Caroline... Snakker om tilfeldigheter! Caroline liker vi også godt, men i og med at mannens kusine heter Caroline, så er det kanskje dumt i forhold til besteforeldre og slikt? Hva synes dere om Pernille da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pernille er koselig, men synes det er litt kjedelig + at det ikke fungerer så godt utenlands. Caroline er flott, men kjenner 16 som heter dette.

Stemmer for Cecilia!

Skrevet

Pernille er kjeeempe flott, kunne gjerne brukt det selv, hadde det ikke vært for en god vennine med dette navnet.

Skrevet

Jeg synes Pernille er et søtt navn, men jeg føler at det kanskje kan bli for søtt..har ihvertfall litt problemer med å se for meg en voksen dame med navnet. Men det er vel kanskje noe man vil venne seg til etterhvert..

Skrevet

Caroline er kosleig, men jeg ville ikke kalt barnet mitt det samme som så nær familie

Skrevet

Pernille er knallflott - kunne gjerne brukt det selv!

Skrevet

Jeg har ei Pernille, så jeg synes selvsagt at det er et fabelaktig navn.

Skrevet

Jeg liker ikke Caroline jeg da men skulle jeg sett det objektivt synes jeg at det kanskje er greit med eget navn og ikke minst navnedag på bryllupsdatoen. Synes det var koselig og litt romantisk. Skal jamen meg sjekke hvilke navn som er på vår.

Pernille er sterk, vakker og selvstendig. En god venninne og dessuten forbinder jeg det med Pernille Sørensen som er utrolig morsom.

Skrevet

En av mine favoritter!

Skrevet

Pernille er et hyggelig navn og tenker med en gang på Pernille Sørensen som jeg er en fan av ;o)

Personlig ville jeg ikke valgt det da.

Skrevet

Pernille er kjempefint. Kunne godt brukt det på neste jente.

Skrevet

Pernille er nydelig, kunne brukt det på enn datter men det blir desverre for likt Petra...:( Caroline er kjempefint, kjenner en gammel dame som heter det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...