Berta_78 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Gullet sovnet 21.30 i går. Kl 06.21 våknet jeg av at han klynket (ikke gråt). Vanligvis inntreffer det etter 4-5 max 6 timer. Er det ok å la så liten baby sove så lenge?
Nattinatta Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 ja det ser jeg da ikke noen betenkeligheter med.. er ikke det bare deilig da? den er jo tross alt snart 2 mnd da!! vår sover vanligvis i 9 timer i strekk på natten, og det er jo bare fantastisk! Gjort det siden han var 4-5 uker iallefall!
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Min helsesøster sa det var greit, men at jeg burde sørge for at det ikke gikk for lang tid mellom hvert måltid om dagen siden hun sov så lenge om natten. Er vel også avhengig av hvordan han legger på seg, om han vokser godt eller ikke. Men vesla mi skulle ha mat minst hver 3-4 time om dagen, siden hun sov så godt om natten fikk jeg beskjed om :-) Vi er veldig heldige vi som har barn som sover så godt :-)
Berta_78 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2008 Herlig! Da skal jeg bare nyte det :-) (om det varer..) Og passe på at han er mett resten av dagen. Takk, begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå