Gå til innhold

God bodylotion tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker nå en dra dove, den nye grønne som lukter eple.. er veldig god men lukter litt sterkt og blir litt fort tørr i huden igjen. Noen som har noen gode å anbefale for tørr hud?

Er det noe vi gravide ikke skal bruke av bodylotion eller gjør det ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Biotherm. Mener å ha lest at enkelte kremer kan inneholde koffein (?), og at man skal være obs på dette.

Skrevet

Jeg liker også Biotherm veldig godt. Ellers så har jeg Spenol stående dersom du vil ha en fetere krem. Jeg bruker den som håndkrem. Ingen lukt.

Skrevet

Jeg bruker Carbaderm fra Apoteket. Den finnes både med og uten parfyme. En god krem synes jeg!

Skrevet

Jeg er veldig glad i de ulike body butter fra the body shop. Der kan man jo velge mellom ganske mange lukter, og de er suuupre mot tørr hud. Den ene med cocoa skal visstnok hjelpe til å unngå strekkmerker... jeg smører meg i alle fall jevnlig og håper på det beste!

Skrevet

hiver meg på fanklubben for bodybutteret fra bodyshop.

Både den med kokos og den med mandel er supre. Holder huden myk leeenge :)

Skrevet

Ingenting er som babyolje! Jeger supertørr i huden pga medisiner, og det eneste som hjelper ordentlig er babyolje. Shea Butter-lotion fra L'occitane er også god : )

Skrevet

For meg blir bodybutter for fet. Biotherm er fantastisk, altså som lotion, ikke fet krem. Trekker seg fort inn og har en nydelig, frisk duft (ikke sterk).

Skrevet

Jeg er også fan av bodybutter fra body shop.... har brukt det i begge svangerskapene.... denne gangen er det shea butter som er favoritten... lukter så rent og deilig ;)

Skrevet

En god varm dusj med skrubb av hele kroppen, og smøre seg inn med boddybutter (kokkos for min del) er velvære delux :) Jeg skal absolutt bli flinkere til sånne ting regelmessig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...